[Concluziile lui 2018] Sorina Mihai: Brandurile au inceput sa fie din ce in ce mai vocale. Au devenit avocati ai unor cauze sau mediatori

[Concluziile lui 2018] Sorina Mihai: Brandurile au inceput sa fie din ce in ce mai vocale. Au devenit avocati ai unor cauze sau mediatori

"Doing good" devine norma si o parte importanta din ADN-ul brandurilor, spune Sorina Mihai, Managing Partner Porter Novelli. Si, credem noi, e o propozitie buna cu care sa incepem 2019. Exista o relatie simbiotica intre branduri si social, continua Sorina: de-a lungul timpului, brandurile au aparut ca sa acopere nevoile societatii. Conceptele anului trecut in PR au fost diversitate si incluziune.

Este firesc ca PR-ul si brandurile sa evolueze concomitent daca vor sa spuna povesti relevante pentru consumatorul prezentului.

Mai mult decat concluzii din 2018, adunam invataturi pentru 2019. Pe care Sorina Mihai il incepe cu speranta de a intra in normalitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Related