Infracțiunile online nu seamănă cu cele din lumea reală. Dar dacă

Infracțiunile online nu seamănă cu cele din lumea reală. Dar dacă

Diferența dintre internet și lumea reală e că în lumea reală ți-ar fi rușine sau frică să faci multe lucruri pe care le faci cu ușurință pe internet. Pentru că în lumea reală consecințele sunt palpabile, iar pe internet sunt mai puțin vizibile. Mai multe branduri au încercat în ultimii ani să arate că, totuși, consecințele sunt la fel de dureroase și au adus online-ul în realitate. Reclamele de la Channel 4, întrerupte de comentarii cu ură, fotografii care mulțumesc hateriimilioanele de imagini care au fost șterse din cauza lor, trolling transformat în haine.

Acum, cei de la Hiscox, o companie de asigurări pentru afaceri mici, au făcut un experiment în colaborare cu Brompton Bicycle: au pus în scenă un hack adevărat, simulând efectele unei infracțiuni pe internet. Au construit, astfel, o clonă a magazinului lor, cu angajați care seamănă cu cei reali și cu o mare diferență: produse contrafăcute. Campania a fost realizată de AMV BBDO:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related