Liudmila Matei (AMV BBDO London): Pitch-ul asta e cea mai mare oportunitate de a evolua ca mod de operare in industria de comunicare romaneasca. Asta nu e un "moment", o stire care sa expire in 3 zile! Nu are voie sa expire!

Liudmila Matei (AMV BBDO London): Pitch-ul asta e cea mai mare oportunitate de a evolua ca mod de operare in industria de comunicare romaneasca. Asta nu e un "moment", o stire care sa expire in 3 zile! Nu are voie sa expire!

Buletin meteo, editie speciala. Dupa #pitch2015, a plouat cu meme-uri si, ocazional, a fulgerat cu indignari. Presiunea atmosferica a tot crescut in asteptarea unei reactii din "ochiul furtunii". O asteptare tot mai prelungita; nici presiunea nu mai e ce-a fost. La o saptamana de la eveniment, ne regasim tot in expectativa, am trecut la starea meteorologica de pe glob. Pe alte meleaguri cum ar bate vantul in situatia lui #pitch2015?

Oricat de innorata ar fi vremea in general prin Marea Britanie, cerul industriei de advertising, media si marketing comms e senin. Stim de la Liudmila Matei  (Business Director/ International Business Deployment, AMV BBDO London), care ne-a rezumat mecanismele pietei de comunicare de acolo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related