"S-ar putea să apărem într-un aeroport, într-o autogară, în trafic la oră de vârf sau la cozi interminabile în instituții. Într-o zi oarecare, la o oră oarecare"

"S-ar putea să apărem într-un aeroport, într-o autogară, în trafic la oră de vârf sau la cozi interminabile în instituții. Într-o zi oarecare, la o oră oarecare"

Zece trupe sau muzicieni români faini. Zece spații de tranziție. Zece concerte live care sa ia prin suprindere oamenii care se află acolo.  Zece filme ale experimentelor. Aceasta e ideea Vagabond Sessions. De ce? Pentru că atâta vreme cât muzica e umană, iar oamenii mai populează spațiile, există șanse de interacțiune cu folos, de întâmplări referință, spun autorii proiectului, cei de la Patrupetrei. Mesajul vagabonzilor este optimist și spune că muzica poate emoționa și cei mai dez-vrăjiți oameni în "public". Iar spațiile gri pot prinde iar viață.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related