Erik Kessels, fondator KesselsKramer, vine la Bucuresti in cadrul evenimentului „Creative Bravery”

Erik Kessels, fondator KesselsKramer, vine la Bucuresti in cadrul evenimentului „Creative Bravery”

St.Brendan - School of Innovation in Transylvania organizeaza, in parteneriat cu ADC Romania, „Creative Bravery”, un flagship event ce-l are in centru pe legendarul Erik Kessels, fondatorul celebrei agentii KesselsKramer si creatorul „I AMsterdam”, unul dintre cele mai cunoscute branduri de oras din lume. Evenimentul are loc pe 22 si 23 februarie in Bucuresti.

„Creative Bravery” este structurat in doua zile: o prima zi de talk-uri inspirationale la Hanul Gabroveni, Str. Lipscani 86-88, cu incepere de la ora 17:00 si un masterclass intensiv pe 23 februarie pentru un public restrans, la Institute, The Café. Evenimentul din prima zi va avea 4 talk-uri: „The Bold. The Brave. The Great Explorers.” cu Mihai Coliban, Headmaster St. Brendan School & International Creative Director, „Capture the flag”, cu Valentin Suciu, Creative Partner Jazz Communication & Presedinte ADC*RO, „Creative Bravery” cu Erik Kessels si panel talk-ul „The eternal dilemma of a creative mind - die selling groundbreaking work or live doing what you like?". Aceasta ultima intalnire ii reuneste la aceeasi masa pe Erik Kessels, Mihai Coliban si Valentin Suciu, alaturi de Laura Ionescu, Co-founder „Dume de mestecat” | Creative freelancer si Anca Ungureanu, Director of Identity and Communication UniCredit Bank Romania.

„Masterclass With Erik Kessels” aduna laolalta 20 de specialisti in publicitate care, impreuna cu Kessels, vor trece printr-un „Blind Date Portfolio Review”, o prezentare si o analiza speciala facuta de fiecare data de altcineva decat creatorul portofoliului, urmata de o serie de multe alte exercitii de tip workshop, exemple si discutii deschise intre participanti si Erik Kessels. Se intampla pe 23 februarie, intre orele 9 si 16, la cafeneaua The Institute (Str. Stirbei Voda, nr. 104-106).

Biletele se pot achizitiona online. Pachetele includ preturi speciale pentru ziua 1 pentru studenti si discounturi pentru grupuri de participanti. Accesul pentru ziua 2 se face printr-o preselectie, asadar confirmarea locului se face insotita de un CV/Portofoliu.

I AMsterdam este o campanie realizata de Kesselskramer pentru brandingul orasului Amsterdam. Campania s-a conturat in jurul unei expozitii de fotografie dedicate promovarii orasului. 20 de fotografi cunoscuti, nascuti sau nu in Amsterdam, s-au alaturat proiectului si au aratat orasul din perspectivele lor; iar rezultatul a fost un oras personal, divers, contemporan. O campanie despre identitate si asumarea ei.

Parteneri „Creative Bravery”: ADC Romania, The Institute si IQads.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related