Creativii din advertising: vânzători fără scrupule sau povestitori ai lumii în care trăim?

Creativii din advertising: vânzători fără scrupule sau povestitori ai lumii în care trăim?

St.Brendan - School of Innovation in Transylvania organizează un flagship event în București la care ne-am bucura să participi și tu. Poate nu ai auzit niciodată de noi, așa că înainte să vorbim despre eveniment, hai să-ți spunem în câteva cuvinte care-i faza cu școala asta. Deși suntem din Ardeal, nu o să fie TL;DR, cum se zice pe la noi.

Dacă ai întreba trei oameni din echipă de ce există școala asta, s-ar putea să primești răspunsuri diferite. Poți fi hater și să ne acuzi de confuzie, dar dacă ne acorzi prezumția de nevinovăție, o să înțelegi că deși cântăm în aceeași orchestră, o facem la instrumente diferite. Am pus pe picioare școala...

„...pentru că n-o făcea nimeni. Pentru că suntem ultimii la antreprenoriat în Europa și ultimii la inovație, deși suntem printre primii în lume la software, printre primii în Europa în cinema, publicitate, muzică, arte vizuale și alte industrii creative. Și atunci, de ce nu avem mai multe companii inovatoare si branduri globale Made in Romania? De ce nu suntem în elita globală a inovației? Pentru că avem prea puțini oameni antrenați să fie creativi în domeniul lor. Cum să faci produse originale Made in Romania când avem un creativ la 1000 de programatori și un creativ la 5000 de antreprenori?”, Adrian Docea, Interviu în Forbes.

 

Iar dacă e să fim sinceri până la capăt, e mai ieftin să aduci un speaker în România care să lucreze intens două zile cu 20 de oameni, decât să trimiți acei 20 de oameni la un curs în Londra. Sau Berlin. Sau Barcelona.

Am ales numele St. Brendan deoarece povestea lui de pionier în navigația transatlantică a inspirat povestea pionieratului nostru în domeniul școlilor de inovație din România. Ce mai avem în comun cu St. Brendan? Apetitul pentru explorare și descoperiri, felul în care ne pregătim proiectele, pas cu pas, asigurându-le o fundație trainică, păstrând, însă, mereu în minte felul în care ne dorim să arate peste ani construcția noastră. Apoi, asemeni lui, mai credem în  lucruri mai mari decât noi, fără să ne pierdem curajul în abordarea și aplicarea lor.

Până acum Școala de Inovație St. Brendan a avut cursuri doar la Cluj. De data asta, am ales să facem un flagship event la București. Începem vineri 22/02, încălzind atmosfera cu Mihai Coliban, Director de Creație Internațional & Directorul Școlii St. Brendan. 

Valentin Suciu, Creative Partner la Jazz Communication, & Președintele ADC România va contribui la rândul său cu niște gigacalorii creative. Bomboana zilei va fi Erik Kessels, omul care și-a făcut agenție în clădirea unei biserici, creatorul celui mai cunoscut brand de oraș din lume ‘I AMsterdam’ și a altor zeci de campanii internaționale pe care sigur le știi și le ții în folderul ăla cu referințe. Erik va croșeta în jurul unor teme precum:

  • Intuiţie
  • Eşecuri
  • Idei strategice puternice
  • Celebrarea necunoscutului
  • Amatori vs. Profesioniști
  • Eroi
  • Sânge
  • Rahat (ăla despre care vorbea Moromete)
  • Art Direction

Vom capitula și recapitula cu ajutorul unei sesiuni de întrebări și răspunsuri.

Vom începe a doua zi, 23/02, cu prezentarea unui portofoliu scurt pe modelul "Blind Date". Asta înseamnă că fiecare persoană prezentă își va aduce portofoliul într-un plic alb. Plicurile se vor amesteca, după care fiecare participant își va alege un plic, urmând să prezinte portofoliul altcuiva. Ulterior, Erik va atinge pe scurt alte subiecte, ilustrându-le cu exemple, și le va dezbate cu grupul de participanți. Rezervă-ți locul aici!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related