Miros de primăvară la vid, marca Hornbach

Miros de primăvară la vid, marca Hornbach

Ia ganditi-va: cum miroase primavara pentru voi? Sau, mai bine spus, a ce miroase primavara? A zambile? A iarba cosita? A gratarul tovarasului care sta la casa? Multe raspunsuri, toate corecte. Pentru mine, primavara miroase a blana cainelui lui taica-miu, Breazu. De indata ce sare de 25 de grade, tata pune furtunul pe el si-l umple de sampon de catel. O data pe an e de ajuns. Mirosul ala e inconfundabil si mi-e dor de el pentru restul anului.

Pentru Hornbach si creativii angajati (adica agentia germana Heimat Berlin, parte din reteaua TBWA), primavara miroase un pic altfel: a munca. Ba mai mult, a munca de barbat, cu tot cu sudoarea aferenta. Ideea e misto, chiar daca, pentru unii, grabeste un pic hashtagul #HaiCuVara.

Intr-o tara ca Japonia, in care Uberul uman are deja multi adepti, n-ar fi exclus ca vending machine-ul celor de la Hornbach sa fie deja in faza de proiect pe undeva prin sudul Tokio-ului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related