CNSC ediția a XVI-a – CustomAdsation

CNSC ediția a XVI-a – CustomAdsation

PRIME România se apropie de cea de-a XVI-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare (CNSC). Tema de anul acesta este CustomAdsation, iar evenimentul va avea loc în perioada 18-19 aprilie 2019, la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA (Bulevardul Expoziției, nr. 30A).

Congresul este alcătuit din trei componente: conferințe, studii de caz și workshopuri. Conferințele vor încerca să acopere cât mai multe informații cu privire la conceptul de anul acesta – Customer Centric Marketing – și să ajute publicul să înțeleagă cum funcționează și ce impact are în domenii precum Advertising sau Marketing în prezent, dar mai ales în viitor. Studiile de caz vor aduce în discuție exemplificări concrete ale modalității în care se desfășoară acest concept având în vedere diferite companii și agenții. Workshopurile reprezintă partea de aplicare a teoriei, unde participanții își vor putea exersa și sedimenta informațiile câștigate de-a lungul conferințelor.

Customer Centric Marketing reprezintă un proces de atragere și fidelizare în timp a consumatorilor, companiile și agențiile înțelegând diferențele dintre nevoile și preferințele acestora și punând consumatorul individual în centrul întregului proces.

Prima conferință, Methodology, va avea loc pe 18 aprilie, de la ora 10:00 și va începe cu prezentarea conceptului, urmat de o introducere a ceea ce înseamnă Customer Centricity.

ADgorithm este cea de-a doua conferință a primei zile, ce se va desfășura începând cu ora 13:15 și va pune în lumină procesul din spatele conceptului de anul acesta. De la instrumente utilizate în colectarea datelor, la pașii de implementare a unei campanii CCM, participanții vor cunoaște mai multe abordări ale subiectului.

Conferința care deschide cea de-a doua zi are loc începând cu ora 10:00 și este Pitfalls of Customer Centricity care va aborda partea etică din spatele procesului. Se vor prezenta astfel modalități prin care se stabilește o relație de încredere între brand și consumator, cu avantajele și dezavantajele sale.

Ultima conferință a ediției de anul acesta va avea loc pe 19 aprilie, de la ora 13:15. Intitulându-se From here to where?, conferința dorește să proiecteze un viitor al întregului sistem de Customer Centricity, raportându-se la modul în care acesta a evoluat până acum și la potențialul pe care îl are în raportul brand-consumator.

Workshopurile simultane sunt un element esențial al Congresului. Acestea vor avea loc pe parcursul ediției, începând cu ora 16:00. Alături de specialiști din agenții de publicitate sau companii, participanții au șansa să aplice ceea ce au învățat teoretic.

Poți participa la eveniment completând formularul de înscriere și achiziționând unul dintre cele trei tipuri de bilete disponibile. 

CNSC este susținut de partenerii: Bitdefender, PepsiCo, Artelectro, Fornetti, Eisberg, Hello Donuts, Biscuiți 4x4, Editura Universitară, Ruvix, Museum of Senses, Dakini, Dobrogea, Cartepedia, Delicious Doughnuts, Vitamin Aqua, Editura Publica, Breakout și partenerii media: IQads, IQool, Advertising4U, IubescStudentia, PRwave, Stiri.ong, GoingOut, VinSiEu, InOras, ZeList Monitor, LivePR, Re-Start, Pro, Bucuresti, Bucharest Guide.

Partener educațional: Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related