Mozzarella Hochland întinde pe masă cine delicioase alături de INTERACTIONS

Mozzarella Hochland întinde pe masă cine delicioase alături de INTERACTIONS

Prietenii aduc întotdeauna cu ei o porție de veselie la cină. Dar imediat după, la câteva firimituri în urmă, cel de-al doilea ingredient secret al unei cine reușite este Mozzarella Hochland, noul produs din gama Delicii Calde, despre care poți afla mai multe într-o pagină dedicată, dezvoltată de INTERACTIONS.

Mozzarella dă un gust excepțional mâncărurilor gătite la cald: fie că este vorba de pizza, bruschete, paste sau cartofi gratinați. Disponibil la raft în 3 variante de gramaj (blocuri de 140g, 300g și 700g) și la vitrina cu servire asistată, noul produs este deja inclus în rețetele bloggerilor pasionați de gătit, precum Teo’s Kitchen, Chicineta, Jamila Cuisine sau Bucătar Maniac. Orice rețetă ți-ar face cu ochiul, mozzarella te va cuceri cu textura ei apetisantă, care se întinde și se întinde, și cu gustul său delicios, potrivit pentru preparatele calde.

Promovarea online a produsului include și o componentă de concurs. Aşa că, dacă ești și pofticios și norocos, poți câștiga cu Mozzarella. Intră pe hochland.ro/mozzarella, website dezvoltat cu platforma Promotiful creată de INTERACTIONS, și descoperă premiile ascunse sub feliile de pizza. În perioada 18 martie - 16 aprilie, poți câștiga zilnic tocătoare sau platouri de pizza personalizate.

 

“Nu degeaba sloganul campaniei este <<Cu mozzarella fierbinte îi laşi pe toţi fără cuvinte>>. Gândită special pentru a fi folosită la cald, Delicii Calde Mozzarella va deveni irezistibilă prin textura care se întinde și gustul ce complimentează orice preparat gătit. Este ingredientul secret care dă savoare preparatelor calde. În plus, este un produs foarte versatil, care se potrivește într-o gamă largă de rețete și oferă plăcerea de a savura ceva delicios la cină.” povestește Ana-Maria Ștefan (Junior Brand Manager Hochland).

 

“Mozzarella Hochland e un produs jucăuș. E delicios de privit cum se transformă în cuptor și apoi cum se întinde pe preparatele fierbinți. Aşa că ideea de plecare a fost să construim în jurul său o comunicare la fel de ludică, în care pofta să se îmbine cu amuzamentul. De menţionat e că mozzarella fierbinte acoperă toate gusturile, chiar şi ale celor care nu consumă în mod constant brânză. De aceea, o recomandăm în orice combinație de ingrediente și în orice formulă de oameni dragi.” adaugă Alexandra Ciobanu (Account Executive INTERACTIONS).

 

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.

Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related