Mai ții minte când EA avea mai mult timp pentru VOI? Semnat certSIGN

Mai ții minte când EA avea mai mult timp pentru VOI? Semnat certSIGN

În luna Martie, o lună în care de obicei doamnele se simt în mod deosebit în centrul atenției, certSIGN vine cu o propunere de cadouri speciale. Domnii sunt invitati să ofere prietenelor, iubitelor, soțiilor, kitul de semnătura electronică, iar asta în primul rând pentru a putea avea mai mult timp în cuplu.

Într-o eră a digitalizării continue, în care timpul a devenit una dintre cele mai de preţ resurse, utilizarea semnăturii olografe pare cel puţin contraproductivă, dacă luăm în calcul durata procesului printare – semnare – scanare – transmitere - arhivare fizică. Cu atât mai mult cu cât semnătura electronică, reglementată la nivel naţional şi European, este pusă la dispoziţia publicului de Prestatori de Servicii de Încredere Calificaţi precum compania românească certSIGN. De la antreprenori, IMM-uri şi până la marile companii, de la contabili, jurişti, specialişti în HR şi până la middle şi top management, semnătura electronică se adresează oricui doreşte să câştige timp, simplificându-şi activitatea.

Numărul femeilor aflate în poziții de conducere este în creștere, la fel și numărul femeilor care iau inițiativa demarării unui business propriu. Însă dorința unui echilibru între viața profesională și cea personală, rămâne. Semnătura electronică este un tool foarte util în acest sens, mai ales în contextul responsabilităților de natura administrativă, asigurând mai multă flexibilitate și libertate de mișcare, pe lângă toate celelalte avantaje.

Într-o astfel de ipostază, timpul este de cele mai multe ori una din resursele aflate în mod constant sub presiune atât în plan profesional, cât și personal. Astfel, s-a dezvoltat natural o altfel de abordare: Mai ții minte când EA avea timp pentru VOI? Alegând să comunice către o categorie de cumpărători care nu este compusă neaparat din utilizatorii finali, certSIGN îndeamna bărbații să facă achiziția kiturilor de semnatură electronică pentru partenerele lor, ei urmând să primească indirect un beneficiu, respectiv mai mult timp și de ce nu, mai multă atenție în cuplu.

Semnătura electronică certSIGN, bazată pe un certificat digital calificat emis în conformitate cu Regulamentul european eIDAS 910/2014, este unul dintre instrumentele cele mai eficiente pentru fluidizarea activităţii, având efectul juridic echivalent al unei semnături olografe. Aceasta poate fi utilizată atât în relaţia cu instituţiile statului – precum ANAF, ITM şi ONRC – cât şi în relaţia cu partenerii de afaceri şi pentru optimizarea proceselor interne. De la semnarea contractelor, a facturilor electronice, până la semnarea ofertelor de angajare şi a contractelor individuale de muncă, semnătura electronică se traduce prin economie de timp, de resurse şi de costuri.

Campania de acum se desfășoară exclusiv offline în București, iar mecanica de implementare realizată de MVcom include OOH-mobil și promoteri care interacționează cu publicul vizat, comunicându-le oferta lunii martie: bărbații pot face cadou kit-ul de semnatură electronică, iar certSIGN se ocupă de toate formalitățile, inclusiv de livrarea și instalarea kit-ului, fără să fie nevoie de deplasarea beneficiarei cadoului la vreunul din sediile certSIGN, așa cum se procedează în mod curent. Obiectivul campaniei este acela de a atrage atenția asupra unuia din beneficiile directe aduse de semnatura electronică, o resursă extrem de valoroasă: TIMP.

Cu o experienţă de peste 10 de ani în dezvoltarea de sisteme de securitate informatică şi criptografie, certSIGN este un Prestator de Servicii de Încredere Calificat conform eIDAS pentru emiterea de certificate digitale, servicii de marcare temporală şi arhivare electronică. De asemenea, certificatele emise de certSIGN sunt de încredere pentru browser-ele web și sistemele de operare.

Motion Vision Communication, este prima agenție de marketing experiențial din România, cu declinarea clară a expertizei în zona senzorială. Abordările MVcom includ administrarea de experiențe pe diferite grade de complexitate, atât instore, la raft sau in alte puncte de intersecție cu publicul țintă, cât și pe stradă, unde mesajele livrate inclusiv prin sisteme de OOH-mobil pot surprinde publicul atunci când se așteaptă mai puțin, combinând vizualuri generoase, cu muzică și / sau miros, împreună cu distribuția de sample-uri sau flyere.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related