Un influencer construit de la zero, în funcție de nevoile brandului

Un influencer construit de la zero, în funcție de nevoile brandului

Pe contul de Instagram KFC a apărut un colonel-influencer care are tot ce îi trebuie: tatuaje, privirea pierdută și lipsa existenței. După ce a epuizat actorii cunoscuți și alte personaje bizare pentru poziția de ambasadori (Jim Gaffigan, Reba McEntire, Rob Lowe, Billy Zane, Ray Liotta, Norm Macdonald sau RoboCop), KFC și-a creat un purtător de cuvânt nou nouț, cu ajutorul calculatorului și al efectelor speciale, o parodie a influencerilor de pretutindeni care le mimează, însă, destul de bine, apucăturile. Colonelul virtual influencer apreciază viața bună, cerul albastru și hashtagurile de succes #secretrecipeforsuccess.

Și are o prietenă la fel de frumoasă și generată pe calculator:

Postările lui sunt la fel de potrivite mediului în care se află, la fel ca pozele de mai sus:

E important să nu uiți niciodată lucrurile care te fac ceea ce ești. Pentru mine, acestea sunt bucătăria și cartofii prăjiți.  

De ce să alergi după influenceri și să îi convingi să le placă brandul tău, când poți să ți-i faci singur, până la urmă, așa cum ai nevoie?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related