Cursuri Creative anunță oferta de Paște: peste 100 de ore de training cu reducere de 20%

Cursuri Creative anunță oferta de Paște: peste 100 de ore de training cu reducere de 20%

Agenția Cursuri Creative lansează oferta de Paște pentru cursurile de comunicare și marketing. Cei care cumpără unul dintre cele 11 cursuri din promoție, în perioada 15 - 25 aprilie, vor beneficia de un discount de 20%. Cursurile din promoție se desfășoară, în luna mai, în trei orașe din țară: București, Cluj și Brașov.

 

"Comunicarea digitală devine mai importantă ca oricând atât pentru antreprenori, cât și pentru tinerii care se pregătesc să lucreze următorii 30 de ani într-un mediu care se dezvoltă pe aceste principii. Pachetul de reducere cuprinde 11 cursuri, programate în mai multe zone ale țării, care însumează un număr de aproape 100 de ore de training în domeniile care pun bazele dezvoltării competențelor antreprenoriale în viitor", spune Bianca Preda (business manager în cadrul agenției Cursuri Creative).

 

În București, oferta de Paște se extinde la un pachet de 7 cursuri: 

  • Strategii practice de PR: 4 - 5 mai;
  • Etichetă și protocol în afaceri: 11 - 12 mai;
  • Social media optimization: 11 - 12 mai;
  • Inițiere în Photoshop: 11 - 12 mai;
  • Vânzări: 18 - 19 mai;
  • Marketing Digital: 18 - 19 mai;
  • Planificarea și organizarea evenimentelor: 25 - 26 mai.

Cursurile din Cluj și Brașov vor fi și ele supuse aceleiași promoții. În mai, agenția va susține, la Cluj, trei cursuri de perfecționare în domeniul marketingului digital și comunicării care pot fi achiziționate la prețul redus:

  • Inițiere în Photoshop: 18 -19 mai;
  • Curs de inițiere în copywriting și content writing: 25 - 26 mai;
  • Social Media Optimization: 25 - 26 mai.

În Brașov, pasionații de scris se pot întâlni cu trainerul Cătălin Ionașcu pentru un curs de Inițiere în copywriting, cu locuri limitate, în perioada 11-12 mai.

Trainingurile se desfășoară în weekend, au o durată medie de 14 ore și sunt dedicate celor care sunt la un nivel mediu sau începător în domeniile în care doresc să se perfecționeze. Programul cursului este conturat astfel încât exercițiile practice să aibă un procent de 30% - 40% din totalul orelor de curs. Ulterior participării la training, cursanții au posibilitatea de a urma examene de absolvire sau recunoaștere a competențelor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related