Fresh vibes la INTERACTIONS

Fresh vibes la INTERACTIONS

Succesul te poate aştepta chiar după colţ, dar pentru a-l transforma în camaradul tău de drum, e nevoie de un mic, mic detaliu: primul pas. Trei studente de la Facultatea de Marketing (ASE) au spart gheaţa în lumea publicităţii şi au făcut primul pas în agenţia INTERACTIONS, într-un program de INTERNSHIP.

Cum le-a fost experienţa? Cam aşa:

Maria Eremia

M-am simţit atrasă de comunicare încă de la liceu, aşa că mi-am dorit să mă îndrept spre domeniul acesta. La INTERACTIONS am găsit o uşă deschisă şi m-am convins că cel mai bun mod de a învăţa lucruri noi este să le experimentezi. 

Un citat care îmi place mult este “que sera sera” şi cred că mă reprezintă. Sunt deschisă în faţa provocărilor şi nu mă intimidează dificultatea lor. De altfel, primul lucru pe care l-am învăţat la agenţie este că munca în domeniul publicităţii nu este atât de uşoară precum pare. La început, a durat puţin până să mă dumiresc cum stau lucrurile, dar acum mă simt mult mai confortabil. Trebuie să munceşti mult la o idee până ajungi să o finisezi. Spre exemplu, mi-a luat ceva timp pentru a găsi textul potrivit pentru o postare legată de Cercetaşii României pentru #BrandsWeLove. 

 

Oamenii pe care i-am întâlnit la INTERACTIONS sunt foarte faini şi chiar reprezintă modele de urmat. Sunt foarte serioşi şi concentraţi pe treaba lor. Când e de muncă e de muncă, însă ştiu să se şi distreze. Cel mai important este faptul că pot să le îmbine pe amândouă.

  

Ana Ganea

Ar fi cool să încep cu o poveste frumoasă despre cum am ales acest drum al marketingului, însă in real life, totul a fost upside down. Una dintre cele mai mari provocări cu care m-am confruntat a fost să-mi găsesc curajul de a recunoște că ceea ce am ales iniţial nu mi se mai potriveşte. Apoi să o iau de la început în acest domeniu nou şi atât de creativ.

Consider că este important să nu îţi fie frică să rişti. Pentru mine, internshipul la INTERACTIONS reprezintă confirmarea că am făcut alegerea bună. Îmi plac oamenii creativi şi profesionişti care m-au ajutat de fiecare dată când am avut nevoie, brainstorming-urile lor unde ideile se unesc asemenea pieselor de puzzle şi modul cum sunt mereu conectaţi la tot ce-i nou, funny şi interesant.

 

Figan Memet

Aventura mea cu INTERACTIONS a început undeva la jumătatea lunii martie. Însă mi-am dorit încă de la începutul facultăţii să fiu unul dintre oamenii „behind the scene” şi mă bucur că acest vis prinde contur. 

Mă atrag lucrurile noi şi iubesc provocările, aşa că internship-ul la agenţie a fost cea mai bună decizie. Pe parcursul lunii petrecute deja aici, m-am familiarizat cu brand-uri renumite şi am observat cât de diferit trebuie să le tratezi pe fiecare pentru a le surprinde identitatea în materialele de promovare. 

Ca încheiere, am un singur sfat pentru cei ce îşi cauta drumul în publicitate, cât şi pentru colegii mei; aşa cum bine spunea Jon Kabat-Zinn: “Nu poți opri valurile, însă poți învăța să navighezi”.

 

“Un internship de succes depinde de două lucruri: ce ceri, dar şi cui ceri. Pot să spun cu toată convingerea că am avut parte în acest internship de studenţi care au abordat cu maximă seriozitate stagiul de practică. Mă bucur sincer că am avut ocazia să îi cunosc şi să colaborăm, chiar şi dacă pentru o scurtă perioadă de timp. Experienţa a fost mai mult decât pozitivă şi sper să avem ocazia să colaborăm din nou, cât mai curând.” , Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS). 

 

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.

Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!" 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related