Nume importante din industria mondială a relațiilor publice la conferința „Fake news – o anatomie a mistificării sociale", organizată de Asociația Română de Relații Publice

Nume importante din industria mondială a relațiilor publice la conferința „Fake news – o anatomie a mistificării sociale", organizată de Asociația Română de Relații Publice

Asociația Română de Relații Publice (ARRP) organizează, împreună cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua ediție a conferinței „Fake news – o anatomie a mistificării sociale", care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton București.

Evenimentul se va bucura de intervențiile unor personalități globale în domeniul PR: Elise Mitchell – președintele în exercițiu al ICCO, Paul Holmes – fondator și fost președinte al The Holmes Report din Statele Unite și fondator al Sabre Awards, precum și Cesare Valli – director al agenției internaționale de comunicare SEC, unul dintre veteranii relațiilor publice din Europa. Publicul va putea urmări puncte de vedere prezentate de Angela Cristea – șeful Reprezentanței Comisiei Europene în România, Dan Dungaciu – președintele LARICS, și de numeroși reprezentanți ai unor instituții publice sau private, lideri de opinie, analiști, jurnaliști, personalități din mediul academic, bancar, mass-media și din industria comunicării și a relațiilor publice din România și din străinătate.

Discuțiile se vor axa pe fenomenul știrilor false ca manifestare globală și locală, pe impactul lor și al dezinformării atât asupra societății în ansamblu, cât și asupra vieții de zi cu zi a cetățenilor. Printre temele propuse se numără: efectul știrilor false în economie și în alte domenii de activitate; de ce oamenii cred astfel de știri?; comunicarea companiilor în era dezinformării și riscul afectării brandului și a reputației; instrumente de identificare a știrilor/informațiilor false; rolul formatorilor de opinie și al social media în răspândirea sau combaterea știrilor false.

Partenerii conferinței: Kaufland România și BDR Associates.

Evenimentul este susținut de Jump to SMART-ERomania, Perfect Ltd. Co, COMM360, Babylon Consult și Godmother și este monitorizat de Media Image.

Partenerii media confirmați până în prezent sunt Adevărul, AdPlayers, Agerpres, Europa FM, IQads, Naţional FM, SMARK, PR Romania, România Liberă,  Pagina de Media, PRwave.

 

Fondată în 1995, Asociația Română de Relații Publice a fost creată pentru a face familia comunicatorilor din România mai puternică. Astăzi, reunește atât specialiști redutabili, care au pus bazele acestei profesii în România, cât și tineri profesioniști, aflați la începutul carierei lor. Începând din 2012, Asociația și-a lărgit aria de cuprindere, invitând în rândurile sale nu doar comunicatori individuali, ci și firme și departamente de comunicare din companii și institutii, plecând de la convingerea că astfel forța sa va spori și interesele comunicatorilor vor fi servite mai bine.

International Communications Consultancy Organization (ICCO) este vocea consultanților de relații publice din întreaga lume. Una dintre cele mai mari organizații de relații publice din lume, aceasta reunește peste 3000 de agenții din 66 de țări din Europa, Africa, Asia, Orientul Mijlociu, America și Australasia.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related