Șlagărul „Te aștept să vii” al Mirabelei Dauer, în varianta rock, a fost lansat astăzi în cadrul campaniei „România are sânge de rocker”

Șlagărul „Te aștept să vii” al Mirabelei Dauer, în varianta rock, a fost lansat astăzi în cadrul campaniei „România are sânge de rocker”
  • Formația Trooper a lansat, astăzi, în studioul Morning Glory, matinalul ROCK FM, un cover rock după celebra melodie „Te aștept să vii”, interpretată de Mirabelei Dauer; 
  • Inițiativa face parte din campania națională „România are sânge de rocker”, demarată de Morning Glory și ROCK FM, în parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguină București și Donorium, pentru a sprijini donarea de sânge și a crește numărul donatorilor; 
  • În următoarea lună, alte 4 cunoscute formații rock din România - Vița de Vie, COMA, Byron și Nightlosers – urmează să cânte cover-uri rock după cele mai cunoscute șlagăre românești, pentru a mobiliza oamenii să doneze sânge, prin puterea muzicii; 
  • În prima săptămână a campaniei „România are sânge de rocker”, s-au înregistrat cu 32% mai mulți donatori de sânge decât în săptămâna de dinaintea începerii campaniei;

Cunoscuta melodie „Te aștept să vii”, interpretată de Mirabela Dauer, a primit o infuzie rock din partea Trooper. Coverul rock a fost lansat, astăzi , în direct, la „Morning Glory cu Răzvan Exarhu”, matinalul ROCK FM, ca parte a campaniei naționale în sprijinul donării de sânge - „România are sânge de rocker”. Alte 4 trupe rock - Vița de Vie, COMA, Byron și Nightlosers - urmează se reinterpreteze melodii de muzică ușoară în variante rock pentru a mobiliza comunitatea iubitorilor de rock (și nu numai) să doneze sânge.

Campania „România are sânge” de a fost inițiată de Morning Glory, matinalul ROCK FM, în parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguină București și Donorium, în contextul în care nevoia de sânge este dublă în țara noastră față de cât se recoltează în prezent. România se plasează pe ultimele locuri la numărul de donatori de sânge în Europa: doar 1.7% dintre români donează sânge, de aproape 10 ori mai puțin decât danezii, de 9 ori mai puțin decât britanicii și de 7 ori mai puțin decât olandezii. În plus, în primul trimestru al anului 2019, la Centrul de Transfuzie Sanguină București, s-au înregistrat cu peste 1.100 mai puțini donatori decât în aceeași perioadă din 2018, iar nevoia de sânge actuală este dublă față de cât se recoltează în mod normal.

În primele 4 zile ale campaniei, peste 1.000 de români au arătat că au sânge de rocker și au descărcat aplicația care facilitează donarea de sânge Donorium, Morning Glory ajungând, astfel, contul #1 pe Donorium. Și la Centrul de Transfuzie Sanguină din București, au fost recoltate cu 32% mai multe pungi de sânge în prima săptămână de campanie (1.335 pungi recoltate), comparativ cu săptămâna anterioară (1.008 pungi recoltate).

„Românii și-au dorit o infuzie rock în muzica românească. Au dovedit-o prin numărul mare al celor care s-au alăturat campaniei noastre, au descărcat aplicația Donorium și au mers să doneze sânge. Le mulțumim tuturor și ne dorim să îi emoționăm în continuare prin muzică, ca să arătăm că pe termen lung, România are sânge de rocker”, a declarat Răzvan Exarhu, realizatorul matinalului „Morning Glory cu Răzvan Exarhu” și inițiatorul campaniei.

 

Aplicația care simplifică donarea de sânge

Oricine dorește să se alăture campaniei „România are sânge de rocker” o poate face astfel:

1. Descarcă aplicația donorium.ro/descarca;
2. Introdu invite code-ul morning#glory (cu litere mici);
3. Programează-te, donează sânge și salvează 2 vieți.

Cu ajutorul aplicației Donorium, oamenii se pot programa pentru a dona, pot afla informații utile și sunt notificați ori de câte ori centrele de transfuzii din țară au nevoie de o grupă de sânge specifică. Până în acest moment, 5 centre de transfuzie sanguină din țară sunt partenere în proiect, iar inițiatorii își propun ca până în 2025 să se extindă în toată țara. În doar 5 luni, peste 10.000 de donatori au intrat în comunitatea Donorium și folosesc aplicația.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related