Articole care fac referire la Morning Glory
Sergiu Floroaia: Sunt două lucruri care m-au învățat cel mai mult să scriu comedie, exercițiul și eșecul
[Era Nesiguranței] Oana Dimofte: Doar dictaturile sunt lipsite de conflicte sociale aparente. Este mult mai sănătos să ne asumăm că o societate se construiește și prin confruntări de idei
Ana Maria Apostoiu: Pe măsură ce termenul de agent a devenit familiar, nu am simțit o barieră în a ne așeza la masa negocierilor cu bărbații
”Nu e Nu. Oricând spui tu”. O discuție esențială adusă în prim plan de Vodafone și Fundația Vodafone
[PR & Comunicare 2023] Simona Dan & Raluca Mihălăchioiu: A crescut gradul de transparență în comunicarea companiilor, pandemia a oferit acest “cadou” al vulnerabilității asumate, al curajului
Cristiana Petre: Când m-am apucat de scris, aveam în minte acest combo. Povești pentru oameni mai mici, cu rockeri și nițel umor
Trippy, Creepy, Animusic Night: Proiecții și petreceri pentru iubitorii de animație cu gusturi excentrice
[Din spatele textului] Ioana Epure: Am învățat că oamenii nu sunt bau-bau și că majoritatea n-or să-ți rupă capul dacă le pui întrebări. Ba dimpotrivă, abia așteaptă să vorbească
Cauze diferite, dar motivați de același BINE: câștigătorii Galei Societății Civile 2021 vor fi anunțați pe 30 septembrie live, la Rock FM
Horia Ghibuțiu: Cel mai rău lucru, chiar mai grav decât tabloidizarea generalizată, rămâne atacul clonelor de presă – sunt multe și au audiență.
[Stand-up pe bune] Ioana Luiza: Pornesc de la experiențe personale, ce mă scoate din minți și nu mă tem de penibil
[Bilant 2019] Simona Dan: Dacă ar fi o creatură, 2019 ar întruchipa un unicorn alergat de un White Walker
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
#RomaniaAreSangeDeRocker: o demonstrație cu ecou prin care "donarea de sânge devine un subiect firesc, poate chiar cool"
[Influencer Update] Cristina Lica, Rogalski Damaschin PR: Incepem sa iesim din paradigma in care influencerii erau priviti drept „unelte de marketing”
STUDIU NAȚIONAL: Doar 4 din 10 români au donat sânge până acum, iar 20% dintre donatori au făcut acest lucru pentru o persoană apropiată. În timpul campaniei „România are sânge de rocker”, numărul donatorilor de sânge a crescut cu 20%
Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, sărbătorită prin rock. Campania „România are sânge de rocker” a adus cu aproape 800 de pungi de sânge mai mult, în luna mai, la Centrul de Transfuzie București – echivalentul a 1.600 de vieți salvate
Studiu național - România are (nevoie de) sânge de rocker: 7 din 10 români ascultă muzică rock, iar grupa de sânge a rockerului român este A
Șlagărul „Te aștept să vii” al Mirabelei Dauer, în varianta rock, a fost lansat astăzi în cadrul campaniei „România are sânge de rocker”
Distincție istorică pentru o campanie de Public Affairs din România: Juriul SABRE Awards EMEA a desemnat campania „Protejează-i aripile" ca fiind cea mai valoroasă din regiune







































