[LGBTQ in companii] Ideile frumoase vin de la oameni open-minded care se pot desfasura intr-un mediu relaxat si safe

[LGBTQ in companii] Ideile frumoase vin de la oameni open-minded care se pot desfasura intr-un mediu relaxat si safe

Ruxandra Micsunescu, director Line Agency, observa in ultimii ani o evolutie buna in industria de comunicare in ceea ce priveste empatia si diversitatea. Cand s-a intors in tara a vazut cu bucurie ca nivelul de deschidere in cadrul agentiilor era aproape la fel de mare ca cel din tarile in care am locuit.

Ce am putut observa in ultimii ani, insa, este fermitatea cu care atat oamenii dar si brandurile isi declara sprijinul comunitatii LGBTQ – am devenit mult mai vocali atat in mediul online cat si cel offline. 

 Da, este vorba de bula ei, tine sa sublinieze Ruxandra Micsunescu, dar drumul inceput este cel bun. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Line Agency

Creativity and novelty drive us. ​Impactful results is what we always achieve. ​Outside the box thinking and intensive research are our tools for delivering meaningful strategies. ​Determination and enthusiasm stand... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related