Dacă e nevoie, și reclamele se reciclează

Dacă e nevoie, și reclamele se reciclează

Anul trecut, o reclamă-animație făcută de Mother pentru Greenpeace enerva lumea cu adevărul ei incomod. Era vorba despre o fetiță care s-a trezit în cameră cu un urangutan micuț care îi distrugea toate lucrurile și când l-a întrebat de ce face asta, el i-a raspuns că și în casa lui au intrat oamenii și i-au distrus-o și nu mai are unde locui. Reclama a fost preluată apoi de lanțul de supermarket Iceland în Marea Britanie, unde autoritățile au spus că e prea politică pentru difuzare. 

Acum, supermarketul Ekoplaza a adoptat reclama și o difuzează și în Olanda, cu o singură schimbare: vocea naratoare este a actriței Georgina Verbaan, cunoscută pentru îmbrățișarea cauzelor de mediu. Spotul va fi difuzat în cele 75 de magazine. 

Când a fost re-lansată în Marea Britanie, Rang-tan a fost prima reclamă reciclată 100% de la un brand la altul. Acum, este reciclată iar, devenind mai mult decât o reclamă, o poveste care merită spusă, indiferent de brand: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related