Scala JWT si Greenpeace la Cannes via New York

Scala JWT a realizat pro-bono pentru Greenpeace campania de print contra energiei nucleare ("Elefant" si "Iepuras"). Ideea e simpla: energia nucleara afecteaza mediul mai mult decat iti poti imagina. Pentru un plus de sensibilitate, s-au folosit jucarii malformate, jucarii "expuse" la radiatiile nucleare. Ele fac trimitere directa la copii, la factorul uman. Daca la inceput printurile pot parea dragute si nevinovate, la o privire mai atenta iti dai seama foarte clar de oroarea provocata de energia nucleara - jucariile au membre, urechi sau trompe in plus.

"A fost un proiect dragut, ca orice proiect Greenpeace pe care am lucrat. A fost placut sa venim cu idei, apoi sa le realizam tot noi. Animalutele din print sunt confectionate de mine si de Angela, intr-o dupa-amiaza ploioasa de iarna. Am dat iama in jucariile de la Ikea si Carrefour, cumparand cate 2-3 de acelasi fel pentru a putea taia urechi, trompe, capete, picioare si a le coase la loc." spune Andreea Dragomir, copywriter.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune


Comentarii

matei brancu
acum 9 ani
da, super idee: daca e cu radiatii facem cu chestii diforme, absolut original :)))

mare problema in romania si cu energia asta nucleara.. mi se pare mie? o fi tras cineva un partz radioactiv? ori e doar mirosu scarbos de ghostache ce la mama lui, din ala de prin 99. propun urmatoarele: rusinica creativa sau un contract gras la JWT Cernobal!

Adi Georgescu
acum 9 ani
te poti obisnui cu un copy greoi, la fel si copii tai. insa nu este neaparat nevoie.


Related