Connected consumer needs. Suntem pregătiți să le facem față?

Connected consumer needs. Suntem pregătiți să le facem față?

Evoluția alertă a tehnologiei face ca nevoile consumatorilor să se schimbe de la an la an. Practic, felul în care aceștia se raportează la brandurile lor preferate depinde de două variabile: conectivitate și rapiditate. Cât de pregătiți sunt oamenii de Marketing să facă față acestor cerințe?

 

Marketerii se simt bulversați

Un studiu realizat de CMO Council (Chief Marketing Officer Council) arată că 8 din 10 manageri de Marketing consideră că nu sunt pregătiți să răspundă nevoilor noului val de consumatori care cer răspundere, securitate, răspuns imediat și experiențe relevante din punct de vedere cultural. De aceea, marketerii se văd nevoiți să regândească mare parte din activările pe care obișnuiau să le facă până acum astfel încât acestea să fie relevante pentru consumatori.

 

Nevoia de a fi conectat, o realitate pe care nu o mai putem ignora

Una dintre cele mai importante nevoi ale generației tinere este aceea de a fi conectat în permaneneță la mail, la rețelele sociale sau la aplicațiile de entertainment. Neîndeplinirea acestei nevoi generează, din păcate, afecțiuni emoționale din ce în ce mai grave pe care oamenii de știință deja le tratează într-un mod foarte serios.

Conform Scientific American, cercetătorii au dat o denumire pentru starea emoțională pe care o experimentează tinerii atunci când nu au acces la telefonul mobil: nomofobie, termenul ştiinţific pentru „no-mobile-phone-phobia”. Persoana în cauză resimte „anxietate sau suferinţă atunci când nu are la ea telefonul mobil” sau când bateria acestuia dispune de mai puțin de 15% energie. În plus, depindem de telefoane pentru a duce la bun sfârşit sarcini zilnice, pentru a învăța și a rămâne conectați la informaţie şi la cei din jur.

 

Ce pot face marketerii care înțeleg nevoia de a fi conectat ca pe un avantaj competitiv

O soluție inovatoare în materie de marketing o reprezintă stațiile mobile de încărcare, o idee excelentă pentru marketerii care înțeleg cum au evoluat nevoile de bază ale consumatorilor și îi ajută să rămână conectați la business și la realitate.

 

Chargerele, disponibile prin intermediul Marcom Hub au diferite dimensiuni și pot fi utilizate în contexte diferite.

Stațiile de mici dimensiuni pot fi așezate pe masă și dincolo de faptul că dau posibilitatea participanților la eveniment să își încarce telefonul, acestea pot fi branduite cu diferite mesaje fie legate de eveniment, fie de campania din care face parte evenimentul. Astfel ai posibilitatea de a crea un context de comunicare unitar unde mesajul este livrat într-un mod surprinzător și non-invaziv.

Chargerele de tip totem se potrivesc foarte bine în săli de conferințe sau în zonele de relaxare la congrese și târguri. Acestea dispun de o suprafață mai mare care poate fi branduită, dar au și un display unde pot fi redate filme sau prezentări despre produse / servicii.

De departe, stațiile care au generat cele mai multe reacții pozitive sunt bicicletele Yupcharge (Yup Bikes). Prin intermediul lor îți poți încărca telefonul mobil sau orice alt device doar dacă pedalezi. Acestea pot fi branduite atât în partea din față, cât și pe cele 2 laterale și au atras atenția la fiecare eveniment unde au fost folosite ca instrument de marketing. Pentru comunicarea de brand și generarea de engagement este o adevărată gură de aer proaspăt!

Stațiile pot fi folosite pentru evenimente de tip gală, petrecere aniversară, lansare de produs, conferință de presă, activare internă și nu numai. De asemenea chargerele mici, dar și totemurile pot fi amplasate pentru perioade mai lungi de timp în săli de fitness, săli de așteptare, restaurante etc. În plus, există stații de încărcare speciale care pot fi amplasate în centrele comerciale.

Ți-au venit deja câteva idei interesante pentru următoarele campanii sau evenimente? Scrie-ne pe [email protected] și hai să testezi chargerele. În plus beneficiezi de toată susținerea și experiența noastră pentru a obține impactul optim al tehnologiei în proiectele tale viitoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marcom Hub

Marcom Hub este un showroom de tehnologie creat exclusiv pentru profesionistii din industriile creative si reprezinta o retea de experti care isi propun sa aduca domeniul Marketingului Experiential mai aproape de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related