[Obsesii part-time] Roxana Cristea (Cohn&Jansen JWT): Cand ai doar 36 de cadre, te gandesti mai mult inainte sa declansezi

[Obsesii part-time] Roxana Cristea (Cohn&Jansen JWT): Cand ai doar 36 de cadre, te gandesti mai mult inainte sa declansezi

E bine sa mai spui lucruri si fara cuvinte cateodata, crede Roxana Cristea, Creative Director Cohn&Jansen JWT. Ea le spune prin fotografii. A primit un aparat pe film de la un prieten si a invatat de la o rola la alta. Apoi, a imprumutat carti de optica de la Institutul Francez si a completat cu internet, incercari si experimente.

In fotografie dar si in rest, prefer sa observ de la distanta, desi de fiecare data cand am incercat sa ma apropii am fost surprinsa de cat de deschisi sunt oamenii.

Nu se ia foarte in serios si majoritatea pozelor le pastreaza pentru ea. Ramane mereu bucuria cand primeste filmul de la developat. Si scenariul in care va privi aceste imagini la batranete si se va minuna de ce lucruri a vazut si facut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related