[Obsesii part-time] Bianca Manescu (Ogilvy Group Romania): Behaviour economics & neuroscience sunt obsesiile mele tocilaresti

[Obsesii part-time] Bianca Manescu (Ogilvy Group Romania): Behaviour economics & neuroscience sunt obsesiile mele tocilaresti

Este un domeniu pe care Bianca Manescu, Head of Strategy Ogilvy Group Romania, l-a descoperit in facultate cand invata despre acest comportament economic rational si nu il vedea absolut deloc in jurul ei. Si a inceput sa se intrebe “de ce?”. Din de ce in de ce a ajuns la aceasta obsesie part-time, devenita apoi un mod de gandire care ii ghideaza alegerile in materie de carti, expozitii si chiar seriale. 

Fascinatia pentru intelegerea comportamentul uman din acesta perspectiva s-a amplificat cu trecerea timpului si a trecut treptat in dorinta de modelare a sa, de aici si focusul meu pe behaviour nudges cu aplicabilitate in viata de zi cu zi

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related