Un gând de îngrijorare pentru testiculele fierbinți

Un gând de îngrijorare pentru testiculele fierbinți

Bărbați din toată lumea, adunați-vă! Nu lăsați să se încălzească ceea ce… păi, o să vedeți mai jos.

Brandul de lenjerie „Bonds” și Leo Burnett Melbourne îi îndeamnă pe bărbați să se alăture la lupta împotriva încălzirii testiculelor, în chiloții de răcire X-Temp.

 

Un agent Bonds scanează temperatura pantalonilor la bărbați și îi îndeamnă pe cei cu temperaturi ridicate să încerce noul produs. Campania parcă ar spune: dragi bărbați, nu sunteți făcuți pentru a răbda. Reci, așa ar trebui să fie testiculele voastre!

Și nu-i doar o campanie de „hihi - haha”. E știință pură: atunci când temperatura corpului crește, noua tehnologie X-Temp declanșează răcirea. GloBALL Warming se bazează pe cercetări reale care sugerează că bărbații ar trebui să își păstreze „bilele” reci și confortabile pentru a promova o sănătate testiculară optimă.

Campania se derulează în Australia, la TV, OOH, radio, digital și social media.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related