[De la concept la executie] Giuliano Doman: Sa depasim abordarea asta comunista a conceptului de client care doar vine sa strice fun-ul

[De la concept la executie] Giuliano Doman: Sa depasim abordarea asta comunista a conceptului de client care doar vine sa strice fun-ul

In advertising, cea mai lunga distanta este de la concept la executie. Are mai mult de 42 de km, iar atletii in creativitate sunt obligati sa o parcurga cu fiecare campanie.

De fapt, distanta se masoara in email-uri, meeting-uri si strategii. Fiecare borna nu inseamna decat un deadline. Iar fiecare culoar deschide o posibilitate noua de abordare a conceptelor. Antrenamentul se face in pre-productie, iar in cursa intra casa de productie si agentia, care isi predau unii altora stafeta, pentru victoria clientului.

Cursa se castiga prin asumare, perspective compatibile si decizii de comun acord.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related