[Pe strada lui George] Costi Carlaont: Am inceput sa fac graffiti pe gardul parintilor cu spray-uri auto

[Pe strada lui George] Costi Carlaont: Am inceput sa fac graffiti pe gardul parintilor cu spray-uri auto

Se intampla prin 2008-2009, cand parintii lui Costi Carlaont au avut o discutie scurta si serioasa cu el si l-au indemnat sa nu mai mazgaleasca peretii orasului. I-au oferit, in schimb, gardul curtii lor pentru exprimare artistica. Costi, zis si Ghosty, a experimentat si s-a antrenat acolo cativa ani, pana a simtit nevoia unei evolutii. A continuat in alte medii. Ziduri, lucrari digitale, concursuri. Asa a ajuns si la Future Artists @ George Street Gallery.

In momentul in care am vazut concursul am stiut instant ca va trebui sa particip, atras fiind de ideea de promovare a artei stradale, dar si de a aduce putina culoare Bucurestiului gri. 

Mai sunt 7 zile pana pe 23 septembrie, cand se incheie perioada inscrierilor. Asa ca ”instant” e un indemn bun pentru cei care isi doresc sa faca parte din #GeorgeStreetArt

Pana atunci, povestea lui Costi e o sursa buna de inspiratie:

 

Scurta istorie personala

Salut, sunt Carlaont Constantin Alin (Ghosty) am 30 de ani, sunt din Motru, judetul Gorj insa locuiesc in Bucuresti de 11 ani.

Pasiunea pentru arta o am inca din copilarie, atunci cand am inceput sa desenez personaje din lumea Disney, influentat fiind si de un verisor mai mare care in viziunea mea era un artist complet.

Ulterior, prin 2008-2009, am inceput sa fac graffiti pe gardul parintilor cu spray-uri auto, asta dupa o discutie “scurta” cu ai mei care nu voiau sa mai “mazgalesc peretii orasului”.

Din 2013 am simtit nevoia de o evolutie, luand decizia de a ma extinde si in domeniul digital, incepand ca freelancer pe site-uri specializate si axandu-ma in principal pe brand identity. In anul 2016, tot prin platforma IQads, am participat la Premiile Young FIBRA, castigand locul 2 (Silver).

In prezent continui colaborarea pe partea de advertising cu clientii pentru care am creat si brand identity, insa particip constant si la concursuri de graffiti, ultimul fiind in iulie la Sambata de Sus in cadrul unui festival.

 

Competitia „Future Artists @ George Street Gallery”

In momentul in care am vazut concursul am stiut instant ca va trebui sa particip, atras fiind de ideea de promovare a artei stradale, dar si de a aduce putina culoare Bucurestiului gri. Sa nu uitam totusi si de premii care sunt destul de motivante.        

In lucrarea SPREAD THE MUSIC am incercat sa combin cat mai placut posibil realismul cu stilul cartoon. Ideea de baza a fost de a introduce in lucrare tubul de spray, care din punctul meu de vedere este elementul cel mai reprezentativ al competitiei.

 

Brieful

MUSIC si FASHION au fost alegerile principale. MUSIC pentru ca asa cum a spus si Beethoven: “Music can change the World”, iar inspiratia pentru lucrarea FASHIOLICIOUS a venit de la sotia mea care este pasionata de aceasta tema, dar si  pentru ca fashion-ul este un element actual si present in viata oamenilor, in principal a tinerilor.

Cea mai mare provocare atunci cand realizezi o lucrare este ca majoritatea oamenilor care o privesc sa se regaseasca in ea.

 

Mesaj pentru juriu 

Incerc ca prin toate lucrarile pe care le fac sa transmit cate un mesaj. Din punctul meu de vedere, mesajul primeaza, este cel care poate cel mai bine sa trezeasca sentimente in oameni.

 

Si public 

Asa cum am spus si mai sus, mi-as dori ca pe cat posibil, publicul sa se regaseasca in lucrarile mele, acestea sa provoace acel mic zambet din cotul gurii, poate chiar si un zambet larg.

 

Arta de strada

Arta Stradala poate sa atraga atentia asupra problemelor unei comunitati sau poate fi folosita pentru a oferi omagii, poate fi utilizata in a sparge monotonia gri-ului blocurilor prin culori puternice si vibrante sau poate fi o unealta de promovare puternica si gratuita.

Spre deosebire de alte tipuri de arta, arta stradala reprezinta o forma de exprimare care este accesibila oricarui tip de persoana.

Da o nota de optimism si obliga lumea sa interactioneze de la cel mai mic pana la cel mai mare, fie ca este un gand pozitiv sau negativ.

Imi plac toate lucrarile celor de la Sweet Damage Crew dar imi mod special mi-a atras atentia muralul de la Gradina cu Filme.

Modalitatea ingenioasa prin care s-au folosit de spatiu, ideea televizorului pe care se proiecteaza filmele si mesajul pe care il transmite lucrarea sunt demne de toata aprecierea.

Imi plac mult lucrarile facute de PichiAvo, ii urmaresc de mult si am fost placut surprins sa gasesc o lucrare de-a lor pe strazile din Londra.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related