Schimbarea noastră cea de toate zilele

Schimbarea noastră cea de toate zilele

În lumea lui „nimic nu se mai schimbă” și a „imposibilului”, jurnalismul are ceva de spus. Imparțial și obiectiv, desigur - trăiască deontologia!

Jurnaliștii de la Guardian împreună cu agenția Uncommon din Londra au băgat schimbarea, libertatea, puterea și speranța într-un spot de-un minut. Toate acestea cu ajutorul unui fluture, care nu obosește să caute ieșirea, acolo unde ea pare că nu-i.

Dar campania abia și-a luat avânt. Și vrea să facă înconjurul lumii. Așa cum au făcut campaniile publicitare de la New York Times, care au atras atenția internațională, în ultimii ani.

Culoarea care strigă și un mesaj, dați-ne voie să-l numim „romantic”, alcătuiesc afișele campaniei online și offline. 

Schimbarea nu se domesticește. Atunci când cineva îndrăznește să calce cu bocancii pe libertatea noastră, se va găsi un jurnalist care va striga în gura mare despre asta. Și va scoate oamenii liberi în piețe. Că doar așa sună democrația. De asta avem nevoie de gardieni, nu?!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related