[Reguli de pitch] Alexandra Iordachescu: In majoritatea cazurilor totul se reduce la o batalie a costurilor

[Reguli de pitch] Alexandra Iordachescu: In majoritatea cazurilor totul se reduce la o batalie a costurilor

Si totusi, in ultimii ani, Alexandra Iordachescu, Brand Lead Starcom, a observat cateva schimbari in bine in organizarea pitchurilor de media: briefuri aplicabile, clienti care cer detalierea strategiei pe un brief concret de campanie. In schimb, din ce in ce mai des, pentru conturile globale si pitchurile se intampla tot la nivel global. Care sunt conditiile in care agentia participa la pitchuri, cum au fost experientele recente de pitch si care sunt problemele din industrie, povesteste Alexandra dupa cum urmeaza:

 

In majoritatea pitchurilor de media se pune accentul pe costuri. Chiar daca strategia este impecabila, rezolvarea briefului super smart, echipa declarata ca fiind foarte potrivita, in majoritatea cazurilor totul se reduce la o batalie a costurilor. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune

Dictionar



Related