Sa ne luam munca la misto

Sa ne luam munca la misto

Munca e ca o bila pe care oricat ai arunca-o in pamant, isi va gasi locul sa sara inapoi la tine in mana. Cam asta e ideea transmisa cu un umor sec de cei 3 comedianti, Oscar Nunez, Sara Benincasa si Andy Kindler in cea mai noua reclama pentru Dropbox.

Spotul e facut de divizia de brand marketing a New York Times, totul are un aer de scurt sketch bine pus la punct in atmosfera stearsa si plina de neon a corporatiilor. Asistam la demitizarea promisiunilor corporatiste in care jobul ni se prezinta ca o oaza de liniste lucrativa, cand de fapt e o jungla birocratica, dejucata pe rand de fiecare din cei 3 actori.

“There's a better way to work” e sloganul sub care Dropbox vine cu solutia lucrului in cloud, birocratia 2.0, in care putem sa ne lispsim de discutiile obositoare cu sefii sau sa ne prefacem ca-i placem pe toti din jur.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related