Subversivitati si putina ura de la italieni

Subversivitati si putina ura de la italieni

Vrei sa escaladezi un munte? Nu te multumi cu nimic mai putin decat Everest. Vrei sa canti sub dus? Canta la The Voice. Vrei sa inovezi in materie de pizza? Du-te la Napoli.

Acolo vei gasi un italian care stie reteta autentica a pizzei napoletane de la tatal sau, care stie reteta pizzei de la tatal sau, care stie reteta de la tatal sau, care stie. Da-i sa guste noile Pizza Subs de la Subway. Da-i si femeii care face curat. Si celei de la etaj. Si paznicului. Si vaduvei. Si functionarului. Si baietilor de la bar. Si maicutei. Si toti o vor uri. Si te vor goni. Si asa vei sti ca ai un produs redutabil.

Psihologia inversa din acest spot rascumpara zeci si sute de spoturi publicitare plictisitoare, cu testimoniale pozitive despre produse. Cu cat sunt mai detestate noile Pizza Subs de traditionalistii napoletani, cu atat sunt mai apetisante pentru britanici - conceptul apartine Above+Beyond, pentru Subway UK & Ireland, iar executia Mad Cow Films.

”Este foarte interesant sa continuam in spiritul in care am început parteneriatul cu Subway, făcând o muncă punchy, zgomotoasă și amuzantă, care nu se teme să zgâlțâie câteva cuști. Sau cuptoare pentru pizza.", spune David Billing, CCO in cadrul agentiei.

Tot ei au facut anul acesta si spotul Make it what you want, de care am scris aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related