Articole care fac referire la Make IT
Cum a lansat JUNE comunicarea pentru Generatik - platforma care îți face media planul de mall în 20 de minute, nu 20 de zile
Raiffeisen Bank România contribuie la modernizarea spațiilor multifuncționale pentru studenții din Iași și din alte 7 centre universitare din țară
13 startup-uri românești au parcurs cu succes etapa finală a acceleratorului tech Go Global, la Milano
Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției
Startup-ul românesc DATA SWEEP revoluționează mediul academic și corporate printr-o platformă bazată pe AI
Fii mai deștept decât creierul tău. De ce e greu să înveți și cum poate fi ușor - Daniel T. Willingham | Editura Publica, 2023
Cătălin Rulea: Este chiar şocant cât de conformă este lumea artei. Un domeniu altădată revoluţionar se conformează acum şi se birocratizează atât organizatoric cât şi etic
Cele mai hot trenduri tehnologice și evenimente din lumea businessului Web3, dezbătute la Techsylvania 2022
Campionii tehnologiei și afacerilor inovative se întâlnesc la Techsylvania în Cluj pe 28 și 29 iunie
[Film Production] Horia Cucută: Dacă generația din anii 2000 a avut o etapă în care a fost interesată de relația societății noastre cu comunismul, noua generație este orientată tot către teme sociale dar destul de contemporane
Cum este să lucrezi la Playtika? Playtika provoacă limitele campaniilor de recrutare cu „Try before you apply”, o experiență interactivă cu Ionuț Rusu
Natalie Portman și Jude Law pe muzică de Sia și Scott Walker în Vox Lux, proiecții în premieră la American Independent Film Festival
[Noii publicitari] Mădălina Ciocan (L2): Pentru un junior, un factor important este cultura internă a agenției și modul în care abordează lucrurile
A teaser on Creativity by Shun Matsuzaka presented by Ursus. “Creativity is a lifetime subject to learn and improve. I make robots and AIs to enhance creativity, not to replace it”
[INSIDER | Business-ul de comunicare in 2016-17] Ioana Manoiu (GMP PR): In termeni de echipe, noutatea anului a fost ca n-am mai cautat experti in PR, ci art directori, copywriteri, jurnalisti si sociologi
Claudiu Jojatu (The Beards Studio & Grapefruit): Logo-ul nu mai este atat de mult despre companie, cat despre clienti. Logo-ul a devenit mai mult un simbol de aparatenenta la un anumit grup
The Public Advisors: Hotararea de a schimba modelul de business a avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Hello Menthol si The Public Advisors au colaborat la realizarea strategiei de comunicare TEDxBucharest 2013












![[Weekend Watch List] Cât e pasiune, cât e job, cât e supraviețuire](https://media.iqads.ro/2019/04/collage41-cover-410.jpg)
![[Weekend Watch List] Infidelitate, bere, agenți CIA și pâine cu lavă](https://media.iqads.ro/2023/03/infidel-cover-410.jpg)















![[AdLife] Ciprian Banica: "Ca orice copywriter care se respecta, scriu si un film. Si niste nuvele, obligatoriu"](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23543-cover-410.jpg)










