Aer de Tazmania

Aer de Tazmania

In urma cu ceva timp a fost si pe la noi mare scandal cu privire la logo-ul Romaniei si ca nu prea reprezinta ce trebuie, ca nu e cel mai bun simbol pentru ce inseamna a face turism la noi in tara. Dar de asta de mai jos ce sa mai zici? E vorba de campania de promovare a Tanzaniei, realizata de BBDO Sidney.

Sunt cateva spotulete de care nici nu prea stii cum sa apuci. Ca nici trailere de vacanta nu sunt, nici meme video, dar nici spoturi publicitare. Ar fi mers un diavol tazmanian sa agite un pic spiritele, dar in schimb s-a mers pe o bezna totala si un voice over abia inteligibil. Probabil in target se afla numai oameni care stiu deja prea multe despre tara asta si nu mai are niciun sens sa vii acum sa le arati explicit ce frumusete e pe acolo. Te rezumi doar la cateva cuvinte in soapta si o lumina sora cu intunericul pe ecran. Noroc ca Tazmania se scoate cu site-ul asta genial, ca altfel chiar nu stiu cum am fi ajuns si noi s-o vizitam.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related