Graffiti BBDO comunica brandul Juicy Fruit printr-o noua campanie de imagine

Noua campanie de imagine a brandului Juicy Fruit® este semnata de Graffiti BBDO. Ea este compusa din trei spoturi TV, construite ca episoade ale aceleiasi povesti.

Adresandu-se unui public-tinta reprezentat de copii cu varste de 10-12 ani, insightul campaniei a fost acea curiozitate specifica varstei respective si vizand in special "treburile oamenilor mari". Mergand pe ideea de a-ti hrani curiozitatea - cu bomboanele Juicy Fruit, fireste - conceptul a fost dezvoltat pe directia incursiunilor a doi copii in medii inedite pentru ei, dar comune pentru adulti: in culisele unei prezentari de moda, la o petrecere la piscina si in cabina reporterilor de pe un stadion de fotbal. Cei doi eroi par foarte seriosi in rolurile de reporter si cameraman si, cu un aer nevinovat, vor doar sa realizeze reportaje. Bomboanele Juicy Fruit ii insotesc peste tot si sunt mijlocul prin care ei reusesc sa isi creeze legaturi in locurile unde ajung.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Cosmin Simionescu
acum 11 ani
Felicitari voua (Cosmin si Dan) pt frumoasele realizari pe care le apreciem cu totii. Meritul este de fapt numai al vostu si noi toti stim asta prea bine! DECI: Felicitari DOAR pt Cosmin (Nepotu) si Dan (Stranepotu)! RESPECT! restul e "umplutura".


Related