Povesti de groaza de la clienti

Povesti de groaza de la clienti

Stii momentul ala cand ai lucrat pentru un client mai mult decat ai fi vrut, decat ai fost platit sau decat i-ai spus sotiei ca ai facut-o? Creativilor li se intampla des. Dar merita. Pentru ca dupa ore de delir creativ, vine clientul si zice: imi place, imi place foarte mult, totusi, nu putem s-o facem sa arate exact la fel, dar mai bine?

Cerintele sau feedback-ul clientilor catre creativi pot fi absurde uneori. Agentia Lunes din UK a tinut sa le marketeze ca povesti cu tenta horror in executii grafice, cu ocazia Halloween-ului. 

La cat de wild e industria asta, parca posterele sunt facute pentru Ziua Copilului, nu Halloween. In plus, ideea s-a mai facut acum cateva luni, de catre Serious Studios. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Related