Macaulay Culkin nu e prea batran pentru o reclama de Craciun

Macaulay Culkin nu e prea batran pentru o reclama de Craciun

Cu ocazia Craciunului, lumea il sarbatoreste an de an pe Macaulay Culkin. Personajul lui, Kevin, este un zeu pentru pentru ca reusit ce n-a reusit niciun alt copil. Sa faca ce vrea! Cel putin de Craciun. Sa se trezeasca dimineata si sa aiba toata ziua si toata casa la dispozitie. Fara restrictii. Fara sa-si faca patul. Fara fratele mai mare.

Acum Macaulay a crescut si face tot ceea ce vrea. Cel putin in spotul pentru Happy Socks. Asta explica iguana cu fundita rosie, oja si inelele de pe maini si tortul de jeleu cu sosete in el. Practic, Macaulay nu face nimic in spot si asta e suficient ca sa il califice pentru un spot bun de Craciun.

Bine, la un moment dat spune: Sunt prea batran pentru astfel de lucruri. Nu, Macaulay, nu esti. Si nici nu vei fi vreodata! Actorul recunoaste ca in perioada sarbatorilor e recunoscut pe strada de zece ori mai mult decat in timpul anului.

Intrebat de ce a decis sa colaboreze cu brandul suedez, Macaulay a spus ca tot ce a trebuit sa faca a fost sa deschida sertarul si sa constate ca deja avea multe perechi de ciorapi Happy Socks. Restul a fost istorie.

Spotul comunica noua colectie Naughty or Nice, oferind sugestii pentru cadourile de sub brad, cum spune si Viktor Tell, co-fondator si creative director al companiei:

Nu sunt cu adevarat sarbatorile decat daca sunt sosete sub brad, iar Macaulay este la televizor. Asa ca le-am pus pe cele doua impreuna si am creat acest deliciu ciudat si minunat, de sezon.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related