Studiu Internship&Trainee Marathon 2019: care sunt criteriile de care tinerii țin cont atunci când aleg să urmeze un program dedicat acestora

Studiu Internship&Trainee Marathon 2019: care sunt criteriile de care tinerii țin cont atunci când aleg să urmeze un program dedicat acestora

În vara acestui an, a fost lansat studiul programelor de Internship & Trainee care și-a propus să creeze un mediu win-win atât pentru companii, cât și pentru studenți și absolvenți prin înțelegerea nevoilor acestora din urmă în ceea ce privește dezvoltarea carierei, a preferințelor și a așteptărilor salariale pentru programele destinate lor.

Studiul a fost realizat în perioada 15 martie - 7 aprilie 2019 pe un eșantion de 1.400 de respondenți din România care studiază preponderent în domeniile economic și tehnic.

Acest studiu este parte a proiectului Internship&Trainee Marathon 2019, dezvoltat la nivel național, proiect care poate fi accesat de toți utilizatorii care deţin un cont şi un CV pe portalul de carieră hipo.ro. Proiectul Internship&Trainee Marathon 2019 revine toamna aceasta, iar cei interesați pot afla mai multe detalii despre programele de internship & trainee active în această perioadă a anului.

 

Varianta completă a studiului:

 

45% dintre tineri își doresc un program flexibil care să le permită să lucreze dar să participe și la cursuri
Conform respondenților, majoritatea tinerilor din România preferă lunile de vară pentru a urma astfel de programe, însă și toamna este o perioada importantă pentru ei, 48% dintre aceștia afirmând ca sunt disponibili. În perioada septembrie-noiembrie aceștia își doresc să urmeze programe de internship (59%) și joburi entry-level (58%). 12% au afirmat că sunt disponibili pe toată perioada anului. Când vine vorba de programul de lucru 45% dintre tineri iși doresc să fie unul flexibil care să le permită atât să lucreze, cât și să participe la cursuri și examene.

 

53% dintre tineri sunt atrași de pachetele salariale, iar 41% de oportunitățile de carieră pe termen lung atunci când aleg compania în cadrul căreia să urmeze un program dedicat acestora
În topul preferințelor se află pachetul salarial (53%) urmat în de aproape de dorința de a beneficia de oportunități pe termen lung. 38% dintre respondenți și-au manifestat interesul față de perspectivele unei creșteri acceletare în cariera și mediul de lucru. Locația sediului companiei și industria în care activează angajatorul sunt iarași doua elemente importante pentru studenți. La sfârșitul clasamentului se află feedback-ul pozitiv primit de la prieteni, cunostințe (14%) care au urmat aceleași programe și situațiile în care aceștia cunosc compania și reprezentanții săi (7%) prin intermediul evenimentelor la care au participat sau alte contexte.

Catalyst Solutions este o companie românească de consultanță în resurse umane, specializată în soluții de recrutare și employer branding. În cei 13 ani de experiență, Catalyst a devenit cunoscută pentru unele dintre cele mai mari proiecte și evenimente din domeniu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Catalyst Solutions

Catalyst Solutions este o companie de consultanta specializata in solutii de recrutare si employer branding. Suntem prima companie din Romania care ofera servicii complete de employer branding pornind de la... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related