În loc de priză, zgomotul orașului

În loc de priză, zgomotul orașului

Masinile electrice isi joaca rolul lor in reducerea poluarii fonice din marile orase, prin silentiozitatea motorului. Francezii de la Peugeot, alaturi de BETC, au construit un billboard si o metafora pe aceasta tema. I-au spus Recycle the noise, silence the city - adica galagie, electricitate, liniste.

Panoul realizat din mii de senzori acustici, preia vibratiile sunetului ambiental si le transforma in curent electric.

Campania este dedicata noului model 100% electric Peugeot e-208, insa billboard-ul este doar un prototip, nefiind capabil sa alimenteze masina integral. Proiectul face parte din strategia Unboring the Future, care se adreseaza unor probleme sociale multiple, inclusiv poluarea fonica.

În România, Renault se încărca cu poluare. Amintim campania realizata de Publicis Romania pentru Renault in Bucuresti, in care un billboard digital convertea datele provenite din masurarea poluarii din intersectia in care era situat si actualiaza pretul modelului electric Renault Zoe in timp real.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related