Adevarul ne va face liberi. La sapun

Adevarul ne va face liberi. La sapun

Wow. Mai tii minte filmul ala cu Jim Carey, de prin secolul trecut, Yes Man? In care omul patise ceva si tot ce-i iesea pe gura era adevarul gol-golut? Fara bullshit, complimente inutile si floricele unde nu e cazul. O dadea din topor si asta schimba radical lucrurile din jurul lui. De mult trebuia sa apara si un brand care sa faca asta. Si a aparut. DK12 ii zice, are nume de mitraliera, dar i se potriveste de minune. Agentia cu ad-ul e din Costa Rica, se numeste Interaction.

Ce tot atata coaja de ou patrunsa cu lingurita ca sa-ti arate ca ai smaltul moale, prea multe gospodine cu detergent obisnuit in cap si la cadru, prea multe senzatii de confort si buna dispozitie in lumea asta falsa a publicitatii. Totul in numele sfantului Graal al oricarui brief, cuvantul ala pe care nu-l foloseste nimeni in viata reala, dar cica toti visam la el: ASPIRATIONAL. Pai nu mai bine i-ar zice mai simplu minciuna? In sensul ca toata lumea vrea sa se minta un pic pe ea? Nimeni nu aspira la bucatarii de sute de metri si catei beagle bagati la norma in orice spot. Unii, dimpotriva, ca intr-un film romanesc, ar vrea sa vada un cadru lung cu un om care mananca ciorba si nu se opreste. Iar pentru astia exista acum DK12. Pentru astia si pentru fostul prieten, ala care mirosea infect si pentru cei care s-au saturat sa vada flori in reclame la sapun.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related