[Pro bono în agenții] Costin Buta: Nu prea ne aruncăm la pro bono-uri de dragul publicității

[Pro bono în agenții] Costin Buta: Nu prea ne aruncăm la pro bono-uri de dragul publicității

În fapt, agențiile muncesc gratis pentru un proiect în care cred și, primesc, în schimb, imagine și vizibilitate. Costin Buta, Managing Partner la WOPA, crede că atunci când te implici într-o campanie pro bono o faci atunci când simți și vrei, nu fiindcă ai ceva de câștigat. Așa că nu se aruncă la pro bono-uri de dragul publicității. Deși nu-i place să se laude, Costin ne spune agenția a ajutat echipe de robotică, lansări de filme și alte evenimente lansate de tineri. De asemena, înțelegând cât de greu este să pui pe picioare un business, Costin consideră că start-up-urile au mare nevoie de ajutor pro bono, mai ales că, conform statisticilor, o afacere din trei eșuează în primul an de existență.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related