Peste 1 milion de lei stransi in cadrul campaniei “Directioneaza 20%”, realizata de WoPA pentru HOSPICE Casa Sperantei

Peste 1 milion de lei stransi in cadrul campaniei “Directioneaza 20%”, realizata de WoPA pentru HOSPICE Casa Sperantei

Agentia WoPA (Weapons of Public Attraction) a oferit in luna decembrie 2013 conceptul creativ al campaniei de comunicare pentru directionarea a pana la 20% din impozitul anual pe profit, prin intermediul Legii sponsorizarii, catre HOSPICE Casa Sperantei. Campania a inregistrat donatii in valoare de peste 1 milion de lei de la societatile comerciale, inregistrand o crestere dubla fata de anul 2012, informeaza un comunicat emis de agentie.

Campania "Directioneaza 20%” a avut drept obiective informarea firmelor romanesti privind oportunitatile fiscale oferite de Legea sponsorizarii si atragerea acestora drept contribuitori la o mai buna ingrijire a bolnavilor incurabili si a cuprins mai multe componente – print, online, OOH, social media, direct mailing. Campania a avut in centru 3 copii bolnavi, Andrei, Elena si Traian, care daruiau in schimbul celor 20% jucarii, carti si o colectie de ceramica pictata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related