[Single de Romania] Teodora Moroșanu, Rockabella: Cu siguranță trupele din zona indie sunt mult mai conștiente acum de imaginea pe care o promovează

[Single de Romania] Teodora Moroșanu, Rockabella: Cu siguranță trupele din zona indie sunt mult mai conștiente acum de imaginea pe care o promovează

N-ai chef să  asculți un album întreg în timp ce citești ceva? Uite, dacă intri pe site-ul ăsta, garantăm că o să ințelegi mai bine și părerea celor de la Rockabella despre single-uri. Trupa care îmbină influențe art-rock, alternative și indie-pop cu inserții de neașteptat. În industria de azi, cel puțin în zona de indie, nu prea mai există manual de utilizare, sunt de părere membrii trupei, iar costurile pot varia destul de mult de la o piesă la alta.

"Noi suntem destul de DIY - tot ce înseamnă social media, conținut de promovare, grafică, texte, etc, le facem in-house, deci eliminăm multe costuri. Bugetul se duce în general pe producția unui videoclip, care în cazul nostru a fost și zero dar și câteva mii de euro", Rockabella. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related