Serenity, bijuteriile cu design minimalist inspirate din sentimentul de iubire

Serenity, bijuteriile cu design minimalist inspirate din sentimentul de iubire

Și-a dorit să creeze, să își exprime personalitatea printr-un produs care să fie palpabil, admirat și apreciat, după ce a învățat jocul antreprenoriatului în domeniul consultanței financiare în care a interacționat cu oameni din diferite domenii de activitate de la care a descoperit cum să construiască un business solid. Astfel, Ioana Manolescu a creat brandul de bijuterii cu un design minimalist – Serenity, unde a găsit inspirație în sentimente și stări sufletești umane, în forma lor pură, în special sentimentul de iubire.

În spatele brandului de bijuterii Serenity se află două prietene, Ioana și Maria, iar îmbinarea de business dintre cele două este ideală, Ioana Manolescu fiind partea creativă a brandului, iar Maria Iosu partea operațională.

"În viziunea noastră, iubirea îi conferă celui care o trăiește putere și energie, unicitate și frumusețe, astfel încât simbolul Serenity, reprezintă o femeie – pasăre, ce are sursă de inspirație Pasărea Măiastră din mitologia românească. Pasărea Măiastră este regina păsărilor, având puteri magice, în timp ce frumusețea ei este unică și o arată doar celor privilegiați." a spus Ioana Manolescu (Brand Creator & Designer).

 

Colecțiile Serenity

Toate produsele Serenity sunt create pe plan local cu multă atenție acordată finisajelor, materialelor, cât și mesajului pe care acestea îl transmit. Bijuteriile sunt realizate din metale prețioase, respectiv aur în toate cele trei variante de culori: galben, roz, alb, și varianta cu diamante pentru colecția Serenity, iar colecțiile dedicate iubitorilor de animale sunt realizate și din argint.

Colecțiille actuale –SerenityPerfect Bond și Your Beloved Pet sunt inspirate din sentimentul pur de iubire, brandul Serenity fiind ghidat de sintagma “pure love essence”, iar în prima parte a anului 2020 va fi creată și o colecție care exprimă multiple stări emoționale, iar bijuteriile care vor forma acestă colecție, vor fi purtate în funcție de modul în care oamenii se vor simți.

Laitmotivul fiecărei colecții creată de Serenity vor fi inelele pe lanț și lanțurile, pentru că sunt accesorii pe care orice femeie trebuie să le poarte în fiecare zi, conturând feminitatea unei doamne încă de la prima întâlnire, fie că este vorba de o întâlnire personală sau profesională.

"Bijuteriile au un design minimalist, pentru că am dorit să evidențieze trăsăturile feminine, punând accent pe energia transmisă, felul în care te fac să te simți atunci când sunt purtate. De asemenea, bijuteriile noastre sunt complexe prin simplitatea lor, tocmai de aceea ele pot fi facil accesorizate atât la o ținută de zi, cât și la una de seară. Prin tot ceea ce a stat la baza realizării bijuteriilor și bradului Serenity, ne dorim ca femeile care poartă bijuteriile noastre să se simtă unice, misterioase și frumoase." a spus Ioana Manolescu (Brand Creator & Designer).

 

Începutul Serenity

Businessul nu a fost setat plecând de la un plan de afaceri bine definit, dar au fost conturați anumiți indicatori financiari și realizată o cercetare de piață cu privire la potențialul de crestere, dar cel mai mult brandul Serenity se ghidează după un principiu simplu, respectiv – “dacă te dedici unei idei care îți place și în care crezi, nu ai cum să nu reușești”.

Mult timp a fost dedicat realizării produsului, existând o adevărată provocare pentru identificarea de producători care să realizeze modelele create de cele două fondatoare, produsele având un design propriu, fiind realizate în ateliere de producție românești, care sunt dotate cu tehnologie de ultimă generație, ceea ce permite păstrarea unui standard înalt de calitate pentru bijuteriile brandului Serenity.

La început au existat multe provocări, mai ales că domeniul producției și comercializării de bijuterii din metale prețioase este total diferit de domeniul de activitate al celor două fondatoare, însă cel mai fericit moment pentru cele două a fost când s-au finalizat produsele din colecția Serenity, fiind exact cum și-au dorit, și exprimând stările esențiale – unicitate, feminitate, energie, mister.

Brandul Serenity s-a lansat în luna decembrie, bijuteriile regăsindu-se exclusiv online, bucurându-se și de prezența pe rețelele sociale (facebook, instagram). Pentru lansare, având în vedere luna cadourilor, a fost creată pentru femeile care iubesc bijuteriile minimaliste, o colecție Serenity din argint, în ediție limitată. Aceste bijuterii din colecția în ediția limitată sunt oferite cadou, la prima comandă, tuturor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related