#reCUPErăm: Generația de Aur și suporterii români încurajează Generația EURO 2020 – o campanie GSP și Libertatea, semnată de Lowe Group

#reCUPErăm: Generația de Aur și suporterii români încurajează Generația EURO 2020 – o campanie GSP și Libertatea, semnată de Lowe Group

GSP și Libertatea, împreună cu Lowe Group (Profero, Golin și Initiative), lansează campania #reCUPErăm, prin intermediul căreia Generația `94 încurajează Generația 2020, iar suporterii pot ajuta, prin mesajele lor, la reCUPErarea aurului în sportul românesc. Pentru a vedea mesajele celor mai titrați fotbaliști, fanii sunt invitați să descarce aplicația #reCUPErăm din App Store, să scaneze cupele de pe bulevardul Magheru, dacă sunt în București sau să intre pe www.recuperam.ro, dacă nu se află în Capitală. 

Fără îndoială, cea mai importantă realizare fotbalistică din istoria Naționalei este prestația la Cupa Mondială din 1994, iar eroii de atunci ai selecționatei de fotbal și-au unit forțele și le transmit tinerilor jucători mesaje de încurajare prin intermediul aplicației #reCUPErăm și pe site-ul www.recuperam.ro

„România se pregătește să organizeze EURO 2020 la București, iar Generația acestui European are nevoie de susținere pentru a obține calificarea la turneul final și a avea șansa să joace acasă pentru trofeul continental. Campania #reCUPErăm este despre susținerea generației tinere pentru recuperarea aurului în sportul românesc. Campionii care au atins nivelul de aur îi susțin pe cei la început de drum care luptă să îl obțină, iar fiecare dintre noi poate susține un prieten care practică un sport cu pasiune. Îi invităm pe toți fanii fotbalului și nu numai să intre în comunitatea #reCUPErăm și să aducem din nou, împreună, medialia de aur la gâtul sportivilor români”, a declarat Andreea Dinescu, Managing Director Profero. 

Toți cei care vor să contribuie pot scrie un mesaj de susținere pentru viitorii mari sportivi pe Facebook folosind #reCUPErăm, iar sportivii consacrați îi pot surprinde pe tinerii practicanți cu un video de încurajare. Fiecare mesaj ajută la reCUPErarea aurului, atât prin suport emoțional, cât și prin umplerea steagului sportului românesc de pe site.

 

Conceptul campaniei, aplicația și website-ul #reCUPErăm au fost dezvoltate de Lowe Group (Profero, Golin și Initiative).

Gazeta Sporturilor este unicul ziar de sport din țară și unul dintre cele mai respectate branduri din presa românească, având în spate o tradiție de 95 de ani. GSP.ro, site-ul Gazetei, este liderul de audiență și de atitudine al site-urilor de sport din România.

Despre Lowe Group
De 26 de ani pe piața locală, Lowe Group este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare prezente în România, oferind servicii în întregul spectru al comunicărilor de marketing. Din grup fac parte în prezent următoarele agenții: MullenLowe (creație și producție publicitară), Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (creație și productie publicitară digitală), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media).

Despre Profero 
Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este o agenție de digital advertising cu o experiență de peste 10 ani pe piața din România, atât cu branduri locale, cât și internaționale.

Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România, Lowe Group, din care mai fac parte agențiile Initiative (media), MullenLowe (advertising), Golin (relații publice), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media).

Despre Golin 
Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, patru ani la rând, titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards, iar în 2018 premiul pentru Creativitate în PR și două premii pentru Notorietate.

Golin rămâne cea mai premiată agenție de PR la premiile Webstock 2018 și singura agenţie din România premiată cu Gold la două festivaluri internaţionale in 2018 – SABRE Awards EMEA şi IAB MIXX Awards Europe. În 2017, Golin a fost prima agenție de PR din România care a câștigat Grand Prix la Golden Hammer. 

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide, desemnată 2019 Global Agency of the Year în cadrul PR Week Global Awards. La nivel internațional, rețeaua Golin numără peste 50 de birouri în America, EMEA și APAC. Golin este parte a Interpublic Group (IPG), iar în România face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media). 

Despre Initiative
Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, Golin, Profero, Medic One și BPN.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Sectiune



Related