GroupM își consolidează politica de creștere. Marian Petcu devine Growth Lead la nivel de Grup

GroupM își consolidează politica de creștere. Marian Petcu devine Growth Lead la nivel de Grup

GroupM România, parte din Grupul Internațional WPP, își consolidează strategia de creștere pe piața locală. Din poziția de Growth Lead la nivel de Grup, Marian Petcu, unul dintre cei mai cunoscuți strategi de media de pe piață, are câteva obiective majore pentru 2020.

"După aproape 20 ani de media mă aflu într-o poziție care mă provoacă să aplic tot ce am învățat și, desigur, să învăț în continuare. Obiectivul meu principal se bazează pe un cuvânt cheie: creștere. Creșterea new business-ului înseamnă organizarea politicii și procesului, creșterea calității strategiei livrate în pitchuri și o integrare a produselor noastre în beneficiul potențialilor clienți.", Marian Petcu (Growth Lead GroupM România).

 

Marian va urmări obiectivele de creștere a business-ului pentru clienții existenți, va contribui la dezvoltarea expertizei și a viziunii strategice a echipelor pe care le conduce și va consolida produsul de new business.

"În același timp, alături de echipele noastre, mă voi concentra pe elevarea și extinderea expertizei interne, pe dezvoltarea know-how-ului strategic în cadrul tuturor diviziilor din grup, dezvoltarea de noi produse integrate care să îmbunătățească procesul de comunicare a clienților noștri, scopul final fiind creșterea afacerilor acestora, lucru care duce natural și către creșterea business-ului nostru.", Marian Petcu (Growth Lead GroupM România).

 

Marian Petcu s-a alăturat GroupM în 2017 ca Head of Strategic Planning MediaCom, una dintre agentiile grupului. Anterior acestei poziții, Marian Petcu a ocupat diverse poziții în zona de strategie și client management în alte două agenții de media de pe piața locală.

"După trei ani de când s-a alăturat echipei GroupM, Marian s-a dovedit un adevărat alergător de cursă lungă. Cunoaște business-ul în profunzime, întelege foarte bine obiectivele clienților, precum și pe cele ale Grupului. Avem convingerea că dedicarea, motivația și dorința lui de a obține rezultate la cel mai înalt nivel vor contribui la consolidarea poziției noastre de lider.", Mirel Plesca (CFO GroupM Romania).

 

GroupM este lider-ul global de management al investițiilor în media, care gestionează peste 50 miliarde USD în investiții anuale de media, prin intermediul agențiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis. GroupM creează reale avantaje competitive pentru clienții săi prin intermediul specialiștilor din întreaga lume, oferind informații valoroase despre tendințele pieței cu privire la comportamentul consumatorilor și diverse platforme de media, expertiză de trading, market-leading brand-safe media, soluții tehnologice, conținut și multe altele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

GroupM

WE ARE SHAPING THE NEXT ERA OF MEDIA. EVERY DAY. MINDSHARE, MEDIACOM, WAVEMAKER, ESSENCE, AND M/SIX—OUR AGENCIES ARE THE FRONT LINE TO A NEW ERA OF MEDIA STRATEGY AND INNOVATION. And because we have three of... vezi detalii »

Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related