Mișcare strategică pe piața de media din România: GroupM devine WPP Media

Mișcare strategică pe piața de media din România: GroupM devine WPP Media
Cristina Ștefan, CFO WPP Media

Acest rebranding vine în contextul consolidării ofertei media pe piața locală și subliniază angajamentul WPP de a oferi un ecosistem media integrat, inovativ și revitalizat, care să deservească nevoile de transformare tot mai dinamice ale clienților.

Prin consolidarea capabilităților sale media, sub unicul brand WPP Media, organizația propune o soluție complexă, fluidă și data-driven, adaptată proceselor tehnologice specifice peisajului media, atât la nivel global, cât și local.   

“Suntem într-un moment strategic de anvergură pentru operațiunile din România, în care consolidăm amploarea și profunzimea expertizei și resurselor noastre globale, tehnologiile adaptate nevoilor curente, precum și know-how-ul profund pe care îl avem la nivelul pieței locale. Noul brand WPP Media este un angajament pentru o ofertă media inovativă, în sprijinul brandurilor pe care le susținem să creeze impact și să obțină rezultate tangibile pentru business”, Cristina Ștefan, CFO WPP Media.

 

Câteva dintre cele mai importante beneficii pentru piața locală oferite de WPP Media

Un nou nivel de integrare - O structură unificată va facilita colaborarea continuă între diversele agenții specializate ale WPP, oferind clienților o abordare simplificată a planificării, achiziției și optimizării media.

Soluții inovative adaptate pentru viitor -WPP Media va accelera implementarea tehnologiilor de ultimă generație, a analizelor avansate și a instrumentelor proprietare, asigurându-se că toți clienții sunt echipați pentru a naviga prin complexitățile peisajului media actual, inclusiv prin strategiile de date centrate pe confidențialitate și platformele emergente.

Value proposition centrată pe client - WPP Media va oferi  strategii personalizate, bazate pe performanță, adaptate cu precizie provocărilor și oportunităților unice de pe piața românească.

Anvergură și expertiză la cele mai înalte standarde - Clienții vor continua să beneficieze de anvergura globală și de expertiza localizată care au definit GroupM, amplificate acum de o identitate de brand care întruchipează forța colectivă a WPP.

WPP Media va continua să susțină practicile media responsabile, să încurajeze inovația în tehnologia publicitară și să investească în dezvoltarea talentelor pentru a-și menține poziția de lider pe piața românească. Această aliniere strategică este pregătită să ofere brandurilor inteligența și agilitatea necesare pentru a se conecta mai eficient cu consumatorii și a genera un avantaj competitiv durabil.

WPP Media, anterior GroupM, este compania de investiții media a WPP. Suntem responsabili pentru peste 60 de miliarde de dolari în investiții media anuale, ceea ce ne face cel mai mare cumpărător de media din lume. Creăm avantaje competitive pentru agențiile de publicitate prin expertiza noastră în strategia, activarea și performanța media. Abordarea noastră integrată valorifică datele, tehnologia și talentul pentru a oferi rezultate impactante și măsurabile pe toate canalele media. 

WPP este compania de transformare creativă. Folosim puterea creativității pentru a construi un viitor mai bun pentru oamenii noștri, planetă, clienți și comunități.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WPP Media

We are WPP’s global media collectiveIn a world where media is everywhere and in everything, we bring the best platform, people, and partners together to deliver unparalleled growth for our clients We are the world's... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related