Știați că fetele pot să bea ce vor ele?

Știați că fetele pot să bea ce vor ele?

În anul 2020 e. n. iată un spot care ne arată că femeile beau bere. Ar putea fi bulversant la prima vedere, mai ales când, în spate, se aude o variantă a iconicei You Don't Own Me. Dar, dacă stăm să ne gândim mai bine la toate prejudecățile care insistă să se întoarcă la sânul comfortabil al societății, oricâte sutiene s-ar arde în piețele publice și la legislația încă precară privind drepturile femeilor, atunci, da, nu e nimic ciudat într-o reclamă care ne spune că femeile au dreptul să bea ce vor ele. Și suav, cineva cânta în spotul făcut de Publicis Italia pentru Heineken:

Oh, you don't own me

Oh, you don't own me

În paralel, la TV, într-un spot Giorgio Armani la o ojă de culoarea roșie, se cânta același lucru. Din 1963, de când Lesley Gore își proclama independența la 17 ani, s-au schimbat multe, dar tot mai e nevoie de melodia asta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related