Lipton Ice Tea conduce in topul vanzarilor de ice tea din Romania

Lipton Ice Tea, prima marca de ceai rece de renume international produsa in Romania, conduce in topul vanzarilor de ice tea in 2004, conform Canadean. In raport cu anul anterior (2004 vs 2003), cifra de afaceri a Lipton Ice Tea a avut o crestere de 129%.

Conform datelor Asociatiei Nationale a Bauturilor Racoritoare referitoare la evolutia pietei racoritoarelor in 2004, ceaiul rece este segmentul cu cea mai mare rata de crestere in cursul anului trecut - peste cinci ori fata de intervalul anterior. Referindu-se la acest aspect, Calin Clej, Consumer Marketing Manager la Quadrant Amroq Beverages, spune ca "dinamica cresterii accelerate in segmentul bauturilor necarbonatate din ultimii doi ani se poate atribui si interesului crescand al consumatorilor romani pentru bauturile cu valoare functionala. Dintre acestea, ceaiul rece este bautura racoritoare cu cea mai spectaculoasa crestere in 2004, atributele principale fiind, pe de-o parte, cristalizarea pietei in jurul celor doi jucatori importanti - Lipton Ice Tea si Nestea - si, pe de alta parte, aderarii la segmentul ceai rece a unui numar din ce in ce mai mare de consumatori gratie beneficiilor rationale dar si emotionale pe care le ofera produsul".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related