Cele mai importante titluri din Februarie, pe WeInvent.ro

Cele mai importante titluri din Februarie, pe WeInvent.ro

In Februarie publicatia noastra a implinit 12 ani. Nu e mult, decat poate pentru o platforma independenta, si cu siguranta ca asta intereseaza mai mult pe cei care publica aici. Speram, insa, ca materialele realizate de noi in exclusivitate, adesea chiar si cu o componenta video, sa va tenteze intr-atat, incat sa ne cititi si share-uiti in continuare articolele.

 

 

Apropo de exclusivitati, credem ca am realizat ultimul material cu Marius Istrate, din pozitia de Chief People Officer @ UiPath. Merita sa cititi interviul daca vreti sa intelegeti ce inseamna in esenta, in filozofia UiPath, transformarea digitala.

 

 

Legat de transformare, nu neaparat digitala, epidemia de coronavirus (COVID-19) ne arata inca o data cat de putin studiem, iar din acest motiv cat de usor de manipulat suntem. Pentru ca in spatiul public s-au perindat tot felul de informatii false, despre materiale si echipamente de protectie, am rugat-o pe Florentina Taudor, CEO @ Renania, sa ne raspunda la cateva intrebari pe aceasta tema.

 

 

Pentru ca, asa cum va spuneam mai sus, suntem o publicatie independenta ne bucura mult atunci cand vedem si alti profesionisti, la fel de independenti ca noi. Stim ca independenta nu e in niciun caz o optiune simpla sau comoda. Unul dintre independentii care ne-au atras atentia, in ultima vreme, a fost producatorul creativ Vlad Iorga, cu care a stat de vorba colega noastra Romanita Oprea, intr-un interviu pe bune.

 

 

Independenti sau nu, cati dintre voi mai invata? Este sau nu Lifelong Learning-ul solutia pentru o viata fericita si implinita, inclusiv profesional? Iata intrebari la care am cautat raspunsul la evenimentul “Learning Bites #2: 2020 Learning & Development Trends”, organizat de Qriser. Cu aceasta ocazie am stat de vorba cu Lavinia Mehedintu, People Experience Manager @ eMAG. Interviul il aveti aici.

 

 

Alex Icodin, de la Openview Studio, este unul dintre publicitarii artisti, cu care ne face placere sa discutam, de fiecare data. Nu-i punem intrebari comode, aproape niciodata. De exemplu, de Valentine’s Day, l-am intrebat pe Alex, printre altele, ce ii transmite cafeaua, in relatia lui senzoriala cu arta. Toate raspunsurile le aveti in acest interviu.

 

 

Toata lumea vorbeste despre experiente, in ultima vreme. Acum parca mai mult ca niciodata. Pentru ca noi suntem de parere ca asa zisele “experiente”, fara emotie si fara relevanta, nu sunt altceva decat zgomot de fond, am stat de vorba cu Madalina Vilau, de la Marketing Insiders Group, organizatorul Customer Experience Forum. Madalina sustine ca 2020 va fi despre intoarcerea la acea conexiune emotionala, dintre client si brand. Interviul il aveti integral aici.

 

 

One Night Gallery este prima galerie de new media art din Romania care imbina arta si tehnologia intr-un nou concept de expozitie ad-hoc, sustinand tinerii artisti si designerii romani, prin crearea unor experiente artistice alternative, completate de inovatie si tehnologie.
Punte intre artisti si tehnologie, One Night Gallery a facilitat crearea celei mai cuprinzatoare platforme de arta in realitate virtuala si augmentata, promovata pana acum in cadrul a doisprezece editii, patru galerii pop-up si doua expozitii colective. „Love Aurel Eye”a avut loc pe 27 februarie, la Casa Universitarilor, Bucuresti. In pregatirea evenimentului, colega noastra Romanita Oprea s-a intalnit cu Sorina Topceanu si Madalina Ivascu, co-fondatoarele proiectului. Detalii in acest interviu.

 

 

Campania electorala a-nceput, oferindu-ne astfel un filtru prin care vedem toata agenda publica recenta. La momentul la care lucrurile erau inca in pregatire, pe acest aspect, am vazut o campanie de teasing, pe cat de simpla, pe-atat de inspirata. Este vorba despre campania d-lui. Dan Cristian Popescu, candidat la Primaria Sectorului 2.

Despre aceasta campanie, si nu numai, i-am adresat cateva intrebari d-lui Popescu, raspunsurile le aveti aici.

 

 

V-ati gandit vreodata sa va sculptati vocea? Da, stim, nici noi. Asta pana l-am intalnit pe Andrei Tiganas, la unul din evenimentele Qriser. Deoarece lumea publicitatii este extrem de competitiva si preocupata obsesiv de conceptul de Creativitate, Andrei ne spune direct, ca e foarte usor sa le ceri unor oameni sa fie creativi dar atmosfera sa nu-i ajute, sa nu-i stimuleze. Interviul cu Andrei Tiganas il aveti integral aici.

 

 

Intr-un articol de la inceputul acestei luni va anuntam ca se pornesc înscrierile la The Alternative School / Semestrul Cannes. Daca va intereseaza subiectul, gasiti detalii in articol.

 

 

Inainte de-a va ura sa aveti o primavara minunata, vrem sa va facem cunostinta cu un adevarat ambasador al fericirii, in persoana lui Geoffrey Hantson. Romanita Oprea a stat de vorba cu Geoffrey si ne prezinta in urmatorul interviu cum ar trebui sa ne pozitionam eficient, in cautarea creativitatii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related