Morărița și Ogilvy România au pregătit și anul acesta Pachet pentru Mama

Morărița și Ogilvy România au pregătit și anul acesta Pachet pentru Mama

Echipa Ogilvy România și brandul Morărița au pregătit o surpriză emoționantă pentru mame și anul acesta, după ce anul trecut au lansat campania experiment „Pachet pentru Mama”.

Pentru prima oară în istoria pachetelor de mâncare trimise “pe tren” sau “pe microbuz” s-a întâmplat invers. Experimentul “Pachet Pentru Mama”, după o idee de Ogilvy România pentru brandul Morărița, i-a îndemnat pe cei care așteaptă tradiționalul pachet cu mâncare de la mama, să schimbe rolurile și să trimită ei celebrul pachet.

Și anul acesta, Morărița a trimis zeci de pachete către mamele din toata țara și a adăugat un element surpriză, plin de emoție. Inspirația de anul acesta a venit din “felicitările de atunci”, pentru că, nu-i așa, fiecare mamă are o astfel de felicitare bine păstrată în dulapul cu amintiri.

 

“Vă mai amintiți felicitarea pentru mama de pe vremuri, de la grădi’? Da, aceea cu tentă sepia sau alb negru complet și chipurile noastre de copii într-un mic medalion cu floricele. Pentru că venea 8 Martie ne-am gândit ce-ar fi să-i punem pe “oamenii mari” în această felicitare de copilași? Pentru că oricât de mari am fi, tot copilul mamei rămânem. Emoționați de idee am sunat repede acasă și am cerut poze, iar cu referințele anilor ’83, ’91 sau ‘87 în față am produs ediția 2020. Apoi am mers cu felicitarea în centrul Bucureștiului și i-am invitat pe “oamenii mari” să transmită mamei un mesaj. Așa a apărut Felicitare Pentru Mama 2020”, spune Cristina Caloian (copywriter Ogilvy).

 

Ideea a mers mai departe. Pentru realizarea felicitării pentru mama, ediția 2020, s-a activat latura nostalgică a echipei de creație. Așa a apărut acest happening pe străzile din centrul Bucureștiului  care le-a dat ocazia trecătorilor adulți să spună mamelor La mulți ani!, exact ca niște copii.

 

“Toți am avut momente în care ne-am dorit să ne surprindem mamele cu o surpriză  sau o gustare delicioasă, dar nu am dispus de timpul necesar pentru pregătirea acesteia. Anul acesta le-am dăruit mamelor o călătorie în timp, amintindu-le “copiilor” să le spună la mulți ani prin intermediul Felicitare pentru Mama.”, spune Raluca Pârvu (Product Manager Dr. Oetker România).

Ca și anul trecut, echipa Ogilvy și Morărița le urează mamelor un 8 martie fericit întreaga lună!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related