9 experiențe de presă în perioada de criză. Principiile meseriei de jurnalist nu se schimbă, chiar dacă în jurul nostru totul pare dat peste cap

9 experiențe de presă în perioada de criză. Principiile meseriei de jurnalist nu se schimbă, chiar dacă în jurul nostru totul pare dat peste cap

Pentru a-si proteja angajatii, dar si pentru a risca sa nu se inchida redactiile din cauza aparitiei unui caz de coronavirus in colectiv, companiile de media din Romania cauta solutii de adaptare: jurnalistii lucreaza de acasa, in ture, munca de teren e redusa consistent, unii continua sa prezinte stirile din studio, altii din sufragerie. Important e ca informatiile sa ajunga in continuare la oameni si sa razbata prin zgomotul asurzitor al conspiratiilor, stirilor false si al disperarii care striga in toate mediile, din ce in ce mai tare. Am vorbit cu mai multi colegi de la diverse radiouri, publicatii si televiziuni pentru a vedea ce se petrece in redactii in perioada aceasta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related