Kiss FM, Rock FM și Magic FM oferă spațiu de emisie gratuit pentru inițiativele în lupta COVID-19

Kiss FM, Rock FM și Magic FM oferă spațiu de emisie gratuit pentru inițiativele în lupta COVID-19

Kiss FMRock FM și Magic FM se alătură luptei împotriva COVID-19 și pun la dispoziție spațiu de emisie gratuit pentru ONG-urile și companiile implicate în această cauză, care doresc să promoveze proiecte care aduc un plus de valoare în lupta cu virusul. Cei interesați sunt încurajați să scrie un mesaj la adresa [email protected], sau [email protected] sau [email protected]

 

Inițiativă pentru asociațiile și companiile care au nevoie să fie auzite, ca să ajute comunitatea

Numeroase ONG-uri si companii s-au implicat în lupta împotriva COVID19, alegând să ajute la aprovizionarea spitalelor, să gătească pentru medici, să livreze la domiciliu mâncare și medicamente celor nevoiași. Toate inițiativele comunitare, fie la nivel local sau național, gândite pentru a veni în sprijinul cetățenilor afectați de pandemie și al personalului medical dedicat au nevoie de platforme cu audiență națională, prin care mesajul lor să ajungă la cât mai mulți beneficiari.

 „Lumea întreagă este greu încercată de acest moment. Cu toții trebuie să ajutăm, cu orice putem, niciun sprijin nu este prea mic. Prima întrebare pe care ne-am adresat-o și noi este cum putem ajuta, ce putem oferi. Răspunsul evident a fost spațiul de emisie, pentru ca mesajele esențiale să ajungă la oameni, să înțeleagă unde se pot implica și să o facă, atâta vreme cât respectă indicațiile autorităților pentru sănătatea și siguranța lor, și a celor din jur. Lansăm acest apel către asociații, ONG-uri și orice entitate care vrea să ajute: scrieți-ne cum vreți să ajutați, iar noi vom da mesajul vostru către ascultătorii KISS, Rock și Magic FM. Chiar și solitari, rămânem uniți și la distanță!”, declară Florin Ciobica (Director General AG Radio Holding, compania operator al celor trei stații radio).

 

La ora actuală, România se confruntă cu peste 900 de cazuri confirmate de COVID-19, iar zeci de mii de persoane sunt izolate la domiciliu. Măsurile implementate de către autorități limitează deplasarea persoanelor, iar populația îmbătrânită, cea mai expusă riscului, se regăsește într-un procent ridicat în România. Mai mult, procedurile medicale care nu reprezintă urgențe sunt limitate, personalul medical este mobilizat pentru a face față crizei, iar nevoia acestuia de resurse, atât pentru pacienți, cât și pentru sine este ridicată. În aceste condiții, viteza cu care inițiativele comunitare trebuie să comunice cu publicul, pentru a putea interveni și ajuta, este cu atât mai mare.

Solitari și solidari – Rămânem uniți la distanță.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related